استقلال به دنبال محروم کردن منشا

شمارش معکوس برای شهرآورد پایتخت آغاز شده و استقلال Esteghlal و پرسپولیس پنج‌شنبه به مصاف همدیگر خواهند رفت. مسابقه‌ای سنتی که همواره حساسیت‌های فراوانی داشته و گاهی اوقات هم جذاب از آب درآمده است. در همین راستا کاملاً بدیهی است که هر دو تیم قبل از آغاز مسابقه به شدت در اندیشه پیروزی در جنگ روانی شهرآورد هستند و از هیچ کوششی برای پیروزی در خاکریز اول فروگذار نخواهند بود، چون به خوبی می‌دانند بردن اتفاقات قبل از شهرآورد یعنی زدن مشت اول در این مسابقه بزرگ. اتفاقاً به نظر می‌رسد استقلالی‌ها در رابطه با ماجرای فوق پیشقدم شده و آغازگر جنگ روانی شده‌اند. اتفاقی که از صبح دیروز کلید خورد.

 

مذاکره بر سر منشا

صبح دیروز مسئولان باشگاه استقلال دنبال اعضای کمیته اخلاق فدراسیون بودند و سوژه آن‌ها هم گادوین منشا بود! استقلالی‌ها تأکید داشتند اگرچه بازی با الدحیل در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا بود، ولی با این حال کمیته اخلاق با توجه به اختیاراتش می‌تواند در مقام مدعی‌العموم ظاهر شده و بدون شاکی خصوصی با گادوین منشا بابت حرکتی که انجام داد و عکس آن در فضای مجازی هم منتشر شد، برخورد کند. استقلالی‌ها در مذاکره با مدیران کمیته اخلاق تأکید کرده‌اند همان‌طوری که صیادمنش و آقایی به خاطر یک فیلم و بدون هیچ شاکی محروم شدند، مهاجم خارجی پرسپولیس نیز بابت آن حرکت باید مورد موأخذه قرار بگیرد، ولی تاکنون هیچ اتفاقی در این عرصه رخ نداده است.

 

فیلم برای تورک

این‌طور که از اطراف فدراسیون خبر می‌رسد، استقلالی‌ها از صبح دیروز به صرافت گفتگو با قاضی Judge تورک، رئیس کمیته اخلاق افتادند، ولی تا عصر روز گذشته نتوانستند او را پیدا کنند روی همین اصل درصدد هستند فیلم و عکس‌های مربوط به این اتفاق را به کمیته اخلاق بفرستند. البته بسیار بعید است منشا محروم شود.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دختری که مجری برنامه نود را شوکه کرد! + عکس

هویت 4 تروریست اهواز اعلام شد +اسامی و عکس

ابوبکر بغدادی وارد خاک ایران شد ؟!

وقتی در کلانتری دختر جوان را دیدم تصویر تمام مردهای مشکل دار در برابر چشمان قرار گرفتند !

مادرم بعد از طلاق به بد راهی رفت! / زن بدحجاب ویرانمان کرد!

مهریه عروس ایرانی که هرگز تکرار نمی شود!

سرقت میلیاردی از زنان تهرانی با آب طلا / آن ها سوار شاسی بلند بودند

قرار خونین مرد متاهل با زنی زیبا که وجود نداشت!

زیبایی این زن بلای جانش شد!

این 6 عکس راز حمله تروریستی به اهواز را روشن می کند؟!+ تصاویر

اولین انتقام ایرانی ها از گروهک الاحوازیه + عکس

همخوابی بیشرمانه مدیرعامل یک شرکت با یک دختر 16 ساله +عکس

جنگلبان پشت درخت ها متوجه تجاوز 2 پسر جوان به دختر 13 ساله شد + عکس

 

کدخبر: 419060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟