تغییر چهره مسی برای بدل ایرانی‌اش دردسرساز می‌شود

به گزارش رکنا، لیونل مسی بالاخره بعد از سه سال تصمیم گرفت که ریش‌های خود را کوتاه کند و جالب اینجاست که این موضوع باعث سوژه شدن بدل ایرانی فوق ستاره فوتبال جهان شد. مدت‌ها بود که خیلی‌ها اعتقاد داشتند ریش گذاشتن مسی و به دنبال آن تبعیت رضا پرستش از این مسأله باعث رونق گرفتن کار این فرد شد و رسانه‌های ایرانی و خارجی هم حسابی به این شباهت پرداختند.
در تمام این مدت البته تلاش‌های پرستش برای ملاقات با مسی به نتیجه نرسید و حضور او در بارسلونا و بی‌توجهی مسی به او هم جنجال بزرگی به راه انداخت. با این حال چند روز قبل لیونل مسی بالاخره تصمیم گرفت که ریش‌های خود را کوتاه کند و همان موقع بود که بحث درباره رضا پرستش و پایان دوران شباهت او با مسی دوباره اوج گرفت. قبلا هم این مسأله عنوان شده بود اگر مسی ریش‌های خود را بزند دیگر شباهتی در کار نخواهد بود و در فضای مجازی هم با انتشار عکس‌های جدید مسی خیلی‌ها روی این موضوع تاکید داشتند. با این حال رضا پرستش هم‌چنان عقیده دارد که در دنیا شبیه‌ترین فرد از نظر ظاهری به ستاره بارسلونا است.
او در واکنش به هجمه‌های ایجاد شده ابتدا در استوری اینستاگرام Instagram خود عکسی از آرایشگاه و کوتاه کردن ریش‌های خود گذاشت و اعلام کرد این رو داشته باشید تا بعد! او در گفت‌و‌گوی کوتاه با روزنامهشهروند اما در واکنش به حرف‌وحدیث‌های ایجاد شده گفت:« شباهت من به مسی به ریش او ربطی نداشت و از مدت‌ها قبل که اصلا مسی ریش نداشت همه به من می‌گفتند که شبیه او هستی و من هم هفته قبل به محض اینکه مسی ریش‌هایش را کوتاه کرد این کار را انجام دادم و میزان شباهت هیچ تغییری نکرده و من هنوز مثل او هستم. به صحبت‌های مطرح شده هم به هیچ عنوان کاری ندارم و کار خودم را می‌کنم. اتفاقا من بدون ریش بیشتر شبیه به مسی هستم و چهره جدید ما این مسأله را ثابت می‌کند.»

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

راز کلبه وحشت انزلی چیست؟! / ماجرای 4 دانشجو چه بود؟+ عکس

این زن را بشناسید! / او چه کرده است؟! +تصاویر

ماجرای حمله تروریستی در آبادان چه بود؟ + تصاویر

لحظه دستگیری عاملان دخالت در حادثه تروریستی اهواز + فیلم

مرگ مرد فومنی پیش از شنیدن صدای مهیب از آسمان

معتادان شهرک وحیدیه تهران را به هم ریختند! + فیلم

جزئیات جدید از قتل مربی بدنسازی گچساران + عکس

ماجرای اعدام مفسدین اقتصادی در میدان آزادی تهران

جزئیات جدید از زندگی تروریست های اهواز + عکس در لباس بسیج و سپاه

آخرین خبر از عضو پرحاشیه رسوایی اخلاقی شورای شهر بابل ! + عکس

پارک آبی متروکه تهران چه راز شومی دارد؟ / دیگر هیچ کس به این پارک نمی رود + عکس

اتفاقات وحشتناکی که پس از مرگ برای جسد رخ می دهد

حضور یک نوزاد برای اولین بار در مجمع عمومی سازمان ملل متحد ! + عکس

حمله موشکی به قایق تفریحی بن سلمان + عکس

مردی امروز صبح در تقاطع نیایش ولیعصر خود را دار زد + عکس

خوردن گوشت 30 انسان توسط زن 42 ساله + عکس

 

کدخبر: 418871 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟