سامان قدوس خود را فدای ایران کرد!

قدوس به نظر می رسید می دانست که در ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی جایی ندارد، از سویی دیگر او تصمیم گرفته بود برای ایران به میدان برود! اتفاقی که به خودی خود او را از حضور در باشگاه های سطح اول اروپا دور می کرد، چرا که اروپایی ها چندان میلی برای خرید ستاره های آسیایی علی الخصوص ایرانی ها در این سال ها از خود نشان نداده اند؛ اگر این اتفاق در حالتی بالعکس رقم می خورد و او برای تیم ملی سوئد به میدان رفته بود بی شک می توانست در آینده باشگاهی قدوس تاثیر ویژه ای بگذارد.. مسئله ای که به سادگی از سوی مخاطبین نادیده گرفته شد تا جان فدائی ایران و رفتار قابل ستایش اش در تاریخ فوتبال کشورمان به یاد ماندنی باشد.

او را باید فریدون زندی دوم نامید، پروسه او بسیار شبیه به ستاره سابق کایزرسلاترن است، زندی هم روزی در اوج مشهوریت تیم ملی را انتخاب کرد و پس از آن به یکباره دچار فراموشی بزرگی شد.. این ماجرا برای او بسیار تلخ بود اما افتخار بزرگی که همواره به نام در فوتبال سرزمین پدری اش به ثبت رسید غیر قابل ارزش گذاری است!

سامان ایرانی فرانسوی ها را هیجان زده کرده است، ستاره ای با کیفیت و ارزشمند و کاملا مستعد با استایلی کاملا حرفه ای که در 3 دیداری که برای آمینز در لیگ 1 فرانسه به میدان رفته است توانسته 2 سوپر گل به ثمر برساند، او یک ایرانی است! افتخارش برای ماست، نمایش قابل تقدیر او باعث شد تا فرانسوی ها در سوالی چالشی او را بازجویی کنند و بپرسند: چرا ایران؟ چرا سوئد نه؟ و او پاسخ داد: این لذت بزرگ من است که برای پرچم ایران بجنگم.. این در حالی است که اگر قدوس برای سوئد به میدان می رفت قطعا حالا شرایط ایده آل تری داشت، اما خودش را فدای ایران کرد..

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

درد شکم سارینا 8 ساله عاقبت شومی داشت! + عکس

55 ماشین لوکس بچه پولدارهای تهرانی در پارکینگ پلیس + عکس ها

ماجرای سقوط یک پهپاد در سراوان چه بود؟

صاحب این جسد را می شناسید ؟ / او در تهران کُشته شد! + عکس

نامادری اتوی داغ را به صورت حنانه 13 ساله چسباند! + عکس

دستگیری مربی مرد که به بانوان تیم ملی در شمال کشور تمرین می داد

دردسر همخوابی دختر 20 ساله با پسر 14 ساله+عکس

توطئه شوم و عجیب مرد یزدی برای زن جوانش

پایان وحشتناک ماه عسل برای عروس و داماد همدانی

عکس دختر سنندجی که با روسری از یک درخت آویزان بود! + تصاویر دلخراش

همخوابی اجباری زن شوهردار تهرانی با راننده تاکسی اینترنتی / بهرام از من فیلم گرفت و ... + عکس

تجاوز وحشیانه به زن جوان / زن 33 ساله روی تخت خواب جان داد +عکس

اقدام رقیه عکاس منحرف پرونده شورای شهر بابل آبروی یک زن مشهور را برد + عکس

 

کدخبر: 417191 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟