زنوزی مورد اعتماد کی روش و واسطه ای برای بازگشت آزمون به تیم ملی!

کشمکش های خداحافظی سردار آزمون در تیم ملی ایران به نظر می رسد دیگر بالاخره به پایان رسیده باشد، چرا که حضور عجیب و به دور از انتظار محمدرضا زنوزی در شهر کازان و دیدار با ستاره پرحاشیه این روزهای فوتبال ایران و مذاکره ویژه با او مفهوم های گسترده و پیچیده ای داشت!

بر اساس ادعای نزدیکان آزمون او به دلیل بی احترامی هایی که به خود دیده است تصمیم گرفته بود تا برای همیشه بر روی پیراهن تیم ملی ایران خط قرمز بکشد! ادعایی که با واکنش های بسیاری روبرو شد تا حتی پای پدر آزمون نیز به این درگیری ها باز شود و اذعان داشته باشد که او برای همیشه از بازی های ملی خداحافظی کرده است و دیگر نمی خواهند به گذشته فکر کنند.

در این بین کارلوس کی روش یکی از محدود حامیان سردار آزمون بود که پس از خداحافظی او از رقابت های ملی باز هم او را به اردوی سفید پوشان دعوت کرد، اما امتناع آزمون برای حضور در تمرینات تیم ملی باز هم حاشیه ساز شد! حاشیه هایی بس پایان نیافتنی که سخت مورد انتقاد رسانه های و جراید قرار گرفت تا کار بازگشت آزمون به تیم ملی سخت و سخت تر شود.

در این بین برخی مدعی می شدند که آزمون به دلیل توهین های قومیتی تصمیم گرفته بوده است که برای همیشه از بازی های ملی خداحافظی کند، ادعایی که ابتدا کی روش آن را در رسانه های صدا و سیما مطرح کرد و آغاز گر موج دیگری از حواشی بود تا دروغ بزرگ کی روش برای پیش بردن سیاست های خود و مثبت جلوه دادن تصویری از خود در ذهن مخاطبین جنگ بزرگی را به راه بیاندازد.

آزمون هرگز از سوی هیچ مخاطبی مورد اهانت قرار نگرفته بود، او صرفا به دلیل نقص و ضعف چشمگیر خود در رقابت های جام جهانی و دور از انتظار ظاهر شدن مورد انتقادات شدیدی قرار داشت که تمام این ماجرا ها به میادین فوتبال ختم می شد و نه خارج از آن که افرادی فرصت طلب در این شرایط بتوانند بر روی موج های شکل گرفته، همه چیز را به هم ربط دهند تا در این آب گل آلود ماهی بگیرند.

حضور جالب توجه محمدرضا زنوزی در شهر کازان روسیه در روز گذشته رسما تمامی معادلات را تغییر داد! مردی که روابطش با کارلوس کی روش بسیار خوب است و آزمون نیز یکی از ستاره های مورد علاقه قلمداد می شد، این بار در نقش یک واسطه برای بازگشت آزمون به تیم ملی ایران ظاهر شده بود! او در جلسه ای ویژه از آزمون خواست که رسما که برای آشتی با هواداران و فراموش کردن جو منفی بوجود آمده پا پیش بگذارد و به تیم ملی بازگردد تا قدرت خود را به رخ بکشد و بار دیگر به همان سردار مهربان و محبوب ایرانی تبدیل شود و پاسخ منتقدین را بدهد!

اما آیا زنوزی به صورت خودسر به ملاقات آزمون رفته بود؟ هرگز! او ماموریتی ویژه داشت تا از سوی کارلوس کی روش و هواداران تیم محبوب تراکتورسازی برای او پیغامی ویژه را ارسال کند! پیغامی که حاوی درخواستی رسمی برای بازگشت به تیم ملی ایران بود تا رسما آزمون نیز آن را بپذیرد و متعاقبا کی روش نیز امروز جلسه ای را برای برپایی جشنی ویژه و خوش آمد گویی دوباره به او را در نظر بگیرند! چرا که آزمون در برقراری تماس از طریق اسکایپ رسما به کی روش اعلام داشت به تیم ملی باز خواهد گشت!

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

درد شکم سارینا 8 ساله عاقبت شومی داشت! + عکس

55 ماشین لوکس بچه پولدارهای تهرانی در پارکینگ پلیس + عکس ها

ماجرای سقوط یک پهپاد در سراوان چه بود؟

صاحب این جسد را می شناسید ؟ / او در تهران کُشته شد! + عکس

نامادری اتوی داغ را به صورت حنانه 13 ساله چسباند! + عکس

دستگیری مربی مرد که به بانوان تیم ملی در شمال کشور تمرین می داد

دردسر همخوابی دختر 20 ساله با پسر 14 ساله+عکس

توطئه شوم و عجیب مرد یزدی برای زن جوانش

پایان وحشتناک ماه عسل برای عروس و داماد همدانی

عکس دختر سنندجی که با روسری از یک درخت آویزان بود! + تصاویر دلخراش

همخوابی اجباری زن شوهردار تهرانی با راننده تاکسی اینترنتی / بهرام از من فیلم گرفت و ... + عکس

تجاوز وحشیانه به زن جوان / زن 33 ساله روی تخت خواب جان داد +عکس

اقدام رقیه عکاس منحرف پرونده شورای شهر بابل آبروی یک زن مشهور را برد + عکس

 

کدخبر: 417162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟