شگفتی جدید آتزوری: بالوتلی 100کیلویی!

در جریان دیدار تیم ملی ایتالیا و لهستان در قالب رقابتهای لیگ ملتها که با نتیجه‌ی تساوی 1-1 به پایان رسید، بالوتلی از ابتدا به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفت ولی بعد از یک نمایش بسیار ضعیف در دقیقه‌ی 62 بازی تعویض شد. سه روز بعد در جریان شکست 1-0 آتزوری در مقابل قهرمان اروپا، پرتغال، بالوتلی حتی روی نیمکت هم نبود بلکه بازی را از سکوها تماشا می‌کرد. اما دلیل نمایش ضعیف این ستاره‌ی ایتالیایی چیست: اضافه وزن!

کار تا جایی بالا گرفته که حتی رئیس فدراسیون فوتبال لهستان، زبگنیو بونیک بعد از بازی تیم ملی کشورش با ایتالیا درباره‌ی بالوتلی صحبت کرده و گفت:" من از بالوتلی خوشم می‌آید. ولی یک فوتبالیست حرفه‌ای نباید در چنین شرایط بدنی‌ای باشد".

بعد از ناکامی ایتالیا در صعود به جام جهانی روسیه، درحالیکه فدراسیون فوتبال ایتالیا برای بازسازی تیم ملی این کشور روبرتو مانچینی را به سرمربی‌گری آتزوری منصوب کرده و در این کشور امیدهای زیادی به بازگشت به روزهای اوج فوتبال ایتالیا مشاهده می‌شود، بسیاری انتظار داشتند ماریو بالوتلی یکی از ستونهای اصلی در اختیار مانچینی برای بازسازی آتزوری باشد ولی حالا مشخص شده که او فعلاً قادر به انجام چنین کاری نیست.

بالوتلی

به گزارش روزنامه‌ی فرانسوی اکیپ بالوتلی زمانی که روز هفدهم ژوئیه از تعطیلات تابستانی به باشگاه خود، نیس فرانسه، برمی‌گردد در کمال شگفتی همه وزنی 100 کیلوگرمی دارد. به گزارش اکیپ، سرمربی نیس، پاتریک ویرا از دیدن وضعیت ستاره‌ی تیمش بسیار عصبانی شده و با او دعوا کرده است. ویرا که در نیس جانشین لوسین فاور، سرمربی فعلی دورتموند شده در این باره به خبرنگاران گفت:" من می‌خواهم با بازیکنانی کار کنم که فکر و ذکرشان اینجا است و نه جای دیگر".

درحالیکه بالوتلی همچنان برای رها شدن از اضافه وزن خود تلاش می‌کند به نظر می‌رسد تا کنون موفق نشده بیش از یکی دو کیلوگرم لاغر شود. اگر بالوتلی به وزن مناسب برگردد پاتریک ویرا بیش از هرکسی خوشحال خواهد شد چرا که او با از دست دادن آلاسانه پلیا مهاجم دیگر خود در نیس، بیش از هر زمان دیگری به درخشش بالوتلی نیاز دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

خانم دکتر از سوی عضو شورای شهر بدجوری کتک خورد!

عرفان خوشگله دستگیر شد / او دنبال زنان مطلقه بود!

ماجرای انتشار فیلم پرونده جنجالی 5 عضو شورای شهر بابل ! + فیلم و عکس

تجاوز وحشیانه به دختر جوان بالای سر جسد مادرش+عکس

دزد 17 ساله آبروی دختر 9 ساله مشهدی را هم با خود برد !

تن فروشی زن بخاطر بی غیرتی شاهین

ازدواج عجیب پسر 7 ساله با مادرش ! + عکس

اقدام شوم با میترا 20 ساله در مهمانی استخر خصوصی!

ازدواج نوشین با داماد شیطان صفت ! / او قبل از ازدواج به حجله مجتبی رفته بود!

ساناز با یک پیام خود را تسلیم امید کرد! / شکم برآمده این دختر چه رازی داشت؟!

پریسا باید با دوستان شوهر موقتش بی حیایی می کرد!

حمله 2 چاقوکش به محمد تولایی طلبه مشهدی + عکس

دستگیری 3 پسر شیطان صفت که با دختر 12 ساله ارومیه ای بی حیایی کردند+ فیلم

مرد سگش را ناچار به اقدام شیطانی با زنش کرد ! + عکس

کدخبر: 416247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟