مشکل کی روش و پرسپولیس غیر قابل انکار است

کاویانپور روز یکشنبه با اشاره به فهرست جدید تیم ملی گفت: در این لیست خیلی از بازیکنان لژیونر هستند و این موضوع قابل تحسین است که بازیکنان برای حضور در تیم ملی کیفیت خود را بالا می برند تا به فوتبال اروپا برسند. این از جمله کارهایی است که کی روش انجام داده و انگیزه‌ای برای بازیکنان ایرانی ایجاد کرده است و نمی‌توان روی این موضوع نقطه سیاهی پیدا کرد.

وی افزود: اما نمی توانیم مشکل کی روش و پرسپولیسی ها را انکار کنیم، چرا که واقعاً چند بازیکن پرسپولیس مستحق دعوت به تیم ملی بودند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: همانطور که کی‌روش کارنامه‌اش مشخص است و نمی توان از کارنامه ورزشی وی انتقاد کرد همانطور هم نمی توان از تیمی که سه سال پیاپی بهترین فوتبال را از خودش به نمایش می گذارد و قهرمان یک کشورشده و همچنین بازیکنان این تیم بهترین آمار را از خودشان به جای گذاشتند، بازیکنی را به تیم ملی دعوت نکرد. دیگر مشخص است که برخی انتخاب ها واقعاً از روی غرض ورزی شخصی است مانند وقتی که تیمی در نیمه نهایی آسیا بود و سرمربی تیم ملی با بیان اینکه بازیکنان این تیم اضافه وزن دارند آنها را به تیم ملی دعوت نکرد.

کاویانپور در مورد دعوت برخی بازیکنان که پیش از این خداحافظی کرده بودند و نامشان دوباره در لیست تیم ملی دیده می شود تصریح کرد: این موضوع قشنگ نیست که بازیکنی که از تیم ملی خداحافظی کرده دوباره بخواهد دعوت شود اما این اتفاق در حال حاضر رخ داده است این مشکلی است که وجود دارد. اگر کی‌روش مشکل این بازیکنان را حل کرده باید آن را در رسانه ملی اعلام و اطلاع رسانی کنند و سپس دعوت صورت گیرد و اینکه بازیکنی بیاید و خداحافظی کنم و دوباره توسط سرمربی تیم ملی به اردو دعوت شود این کار از دید من قشنگ نیست.

وی در پایان در مورد شانس تیم ایران برای قهرمانی در آسیا گفت: در بهترین شرایط هستیم نفرات تیم ملی هم همان قبلی ها هستند و با توجه به اینکه شکل تیمی حفظ شده هیچ توقعی جز قهرمانی از تیم ملی در جام ملت های آسیا نمی رود.

 

کدخبر: 413151 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟