کلوپ: به لیگ قهرمانان اروپا فکر نمی‌کنم و اکنون تمرکزم روی لیگ برتر است

فردا در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر انگلستان، لیورپول و لسترسیتی در استادیوم کینگ پاور به مصاف هم خواهند رفت.

به نقل از لیورپول اکو، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در کنفرانس خبری پیش از شروع این مسابقه در خصوص قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا گفت:

مهم نیست که فصل گذشته چه رخ داد و ما چه کاری کردیم زیرا آن نتایج به ما در این فصل کمک نمی کند. ما در حال حاضر به بازی با پاری سن ژرمن فکر نمی کنیم زیرا هنوز در اول فصل هستیم. به اطلاعات زیادی در خصوص این بازی نیاز داریم ولی این مانند اولین بازی فصل لیگ برتر نیست. قطعا بازی هیجان انگیزی خواهد بود. هیجان انگیز تر زمانی است که اولین بازی شما در مرحله گروهی به اندازه بازی دهم این رقابت ها هیجان دارد. من از قرعه کشی شگفت زده نشدم. اجازه دهید بازی هایمان در لیگ را انجام دهیم و سپس بعد از آن آماده لیگ قهرمانان اروپا خواهیم شد.

وی در خصوص ترکیب قدرتمند خود افزود:

شاید امروز شرایط خوب باشد ولی این شرایط خوب باید ادامه یابد. ماه آگوست همیشه متفاوت است. شما سه بازی پشت سر هم با یک ترکیب آغاز می کنید که در طول فصل خیلی اتفاق نمی افتد. ما فقط برای آگوست قوی نیستیم و باید برای ماه های دیگر نیز به همین شکل بمانیم. بازیکنان نسبت به سه هفته پیش در شرایط خیلی بهتری هستند. فردا به یک نتیجه خوب نیاز داریم و در واقع به نتایج خوب در بازی های بعدی نیاز داریم. برای این کار به تمام بازیکنانم نیاز دارم و مشتاقانه منتظر آن هستم.

سرمربی لیورپول در خصوص لسترسیتی و همچنین غیبت جیمی واردی اضافه کرد:

فوق العاده خواهد بود اگر 12 امتیازه شویم ولی ما برای گرفتن این مسئله به لستر نمی رویم. هدف ما کسب سه امتیاز است و به دیگر مسائل فکر نمی کنیم. قطعا برای پیروزی تلاش می کنیم و باید برای مبارزه آماده باشیم. لسترسیتی تیم خوبی است و در سه بازی اولش خوب کار کرده است. شما قطعا متوجه تاثیر کلود پوئل در لسترسیتی شده اید و دیده اید که تیمش چگونه بازی می کند. البته سبک آنها کمی نسبت به فصل گذشته تغییر کرده است. آنها فوتبال خوب با اعتماد به نفسی بالا ارائه می کنند و اکنون تیمشان پس از پیروزی مقابل ساوتهمپتون روحیه بالایی دارد.

جیمی واردی با سبک فوتبالش همیشه برای تیم های مقابل دردسر می سازد و این چیزی است که او را از دیگر مهاجمان لیگ متمایز می کند. البته نبود او باعث نمی شود سبک بازی لسترسیتی تغییر کند زیرا آنها بازیکنان خوبی دارند که جایگزین او در خط حمله خواهند شد.

کلوپ در خصوص آلیسون ادامه داد:

آلیسون دروازه بان خوبی است و تا کنون به خوبی از دروازه اش دفاع کرده است. این گونه نیست که بگوییم او باید 20 شوت به سمت دروازه اش بیاید و همه را دفع کند. امیدوارم او به همین روندش ادامه دهد. اکنون او نیاز دارد به همین کار ادامه دهد و چیزی دیگر برای گفتن نیست.

سرمربی آلمانی در خصوص اختلافات صلاح با فدراسیون فوتبال مصر تصریح کرد:

من چیزی برای گفتن در خصوص وضعیت مصر ندارم. من با محمد صحبت کرده ام ولی این چیزی بین او و فدراسیون مصر است. مطمئنم که آنها این قضیه را حل و فصل خواهند کرد.

کلوپ در مورد ناراحتی مینیوله از نیمکت نشینی و همچنین صحبت هایش در خصوص جدایی کاریوس از لیورپول اضافه کرد:

او از جمع ما فعلا جدا نخواهد شد. در کل گفتن مشکلات شخصی تان در عموم خیلی منطقی نیست. بهتر است شما با بقیه صحبت کنید اما باز هم این مسئله مشکلی ندارد و او نیز یک انسان است. آیا او از وضعیتش ناراحت است؟ به هر حال او قطعا حقوق خوبی هم از باشگاه می گیرد!

سرمربی لیورپول در مورد اینکه آیا تا پایان نقل و انتقالات تابستان کسی از تیمش جدا خواهد شد یا خیر، تصریح کرد:

خواهیم دید ( با خنده).

 

کدخبر: 412431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟