والورده: بارسلونا احتمالا در پیچیده‌ترین گروه لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا گروه این تیم در لیگ قهرمانان اروپا را پیچیده ترین گروه توصیف کرد.

شب گذشته در موناکو، 32 تیم رسیده به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در 8 گروه دسته بندی شدند و بارسا به حکم قرعه باید در گروه دوم به مصاف تاتنهام، اینتر و آیندهوون برود. به گزارش mundodeportivo، والورده در اولین واکنش به این گروه، در مصاحبه با تلویزیون باشگاه گفت:

گروه سختی است. احتمالا پیچیده ترین گروه تورنمنت. مطمئنا هیچ کدام از رقبا به ما رحم نخواهند کرد. همه بازی‌هایمان با توجه به قدرت و کیفیت حریفان دشوار و پیچیده خواهد بود. اما از سوی دیگری، این گروه جذاب است. به خصوص با حضور تیم‌های تاریخی و بزرگ. انگیزه ما صعود خواهد بود.

تاتنهام تیمی انگلیسی است و سال‌ها در بالاترین سطح بازی می‌کند. این تیم سطح تکنیکی و فیزیکی بسیار بالایی دارد و یکی از دشوارترین تیم‌هایی بود که امکان داشت به ما برخورد کند. آیندهوون تیمی است که همیشه در مرحله گروهی حضور دارد. آنها در سال‌های اخیر عملکرد شگفت انگیزی در تورنمنت‌های اروپایی داشته‌اند. اینتر چند سالی در لیگ قهرمانان اروپا نبود اما حالا تیم و مربی لازم برای حضور در بالاترین سطح را دارد. اینتر مطمئنا انگیزه زیادی برای ارائه عملکردی خوب خواهد داشت و مثل هر تیم ایتالیایی دیگری، شکست دادنش دشوار است.

اینکه مرحله را در خانه شروع می‌کنیم و به پایان می‌بریم همیشه یک تضمین است. امسال زمان برگزاری برخی بازی‌های عوض شده و اولین بازی ما پنج دقیقه به 7 برگزار می‌شود. هواداران به ساعت‌های قبلی عادت کرده بودند اما واضح است که به حمایت آنها در بازی‌های خانگی نیاز داریم.

 

کدخبر: 412427 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟