تساوی برای بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس عادلانه بود/ طرفداران خونگرم خوزستانی حواشی بازی را رقم نزدند

مرتضی فنونی‌زاده در خصوص بازی شب گذشته استقلال Esteghlal خوزستان و پرسپولیس در هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال اظهارداشت: این بازی اصلا کیفیت خوبی نداشت و 2 تیم حرفی برای گفتن نداشتند. مخصوصا نیمه اول بازی که شاهد هیچ اتفاق خاصی در زمین مسابقه نبودیم و من تساوی را عادلانه برای هر دو می‌دانم.

وی در خصوص حواشی ایجاد شده در این بازی گفت: در دهه ۶0 و ۷۰ که ما به خوزستان می‌رفتیم و مقابل همین تیم‌ها بازی می‌کردیم چنین اتفاقاتی می افتاد. البته واقعا به این شکل نبود و کسی فحاشی نمی‌کرد. امیدوارم که دیگر شاهد چنین رخداد‌هایی در فوتبال نباشیم.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در ادامه تصریح کرد:به نظرم این طرفداران خونگرم خوزستانی نبودند که این اتفاقات را رقم زدند و نباید این اتفاق را به پای همه نوشت. بهتر است در آینده تماشاگران مورد تفتیش بدنی قرار گیرند تا دیگر شاهد سنگ پراکنی نباشیم.

فنونی زاده در خصوص شرایط پرسپولیس خاطرنشان کرد: شاگردان برانکو ۳ بازی متوسط با تیم‌های لیگ‌برتری داشتند و عیار تیم زمانی مشخص می‌شود که با تیم‌هایی مثل ذوب‌آهن، تراکتورسازی و سپاهان بازی کنند. پرسپولیس مدعی قهرمانی است و باید تا پایان نیم فصل در جمع ۴ تیم بالای جدول قرار گیرد تا با باز شدن پنجره نقل و انتقالات به سمت قهرمانی حرکت و بتواند هت‌تریک کند.

 

 

کدخبر: 406312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟