رادوشوویچ فامیل برانکو است؟!

نادر باقری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که برای مدتی به عنوان مربی گلر‌های تیم کنار حمید درخشان فعالیت می‌کرد، در اردیبهشت ماه، اظهار نظر جنجالی داشت و در مصاحبه‌ای گفته بود: «رادوشوویچ از اقوام نزدیک برانکو ایوانکوویچ است!» این موضوع بعد از ماه‌ها، روز گذشته در فضای مجازی مطرح شد که گویا برانکو و رادو واقعاً فامیل هستند و همین اتفاق، همگان را به یاد مصاحبه باقری در ماه اردیبهشت انداخت.

در همین ارتباط با این مربی که در فصل آینده روی نیمکت اکسین می‌نشیند، تماس گرفتیم تا از او بپرسیم چطور فهمیده که برانکو و رادوشوویچ دروازه‌بان کروات سرخپوشان، فامیل هستند؟ که نادر باقری به ما گفت: «من نه سندی در این مورد دارم و نه مدرکی، مثل تمام آدم‌هایی که در این فوتبال کار می‌کنند، شایعه‌ای را شنیدم و آن را مطرح کردم. اولین نفر هم نبودم که این موضوع را گفتم. حالا هم نمی‌دانم این خبر درست است یا نه، چون باید برانکو یا رادو و یا حتی مدیران باشگاه در موردش صحبت کنند.»

او اضافه کرد: «البته این موضوع باعث نمی‌شود که من انتقاد نداشته باشم. می‌دانم رادوشوویچ در بازی با پدیده عملکرد خوبی داشت ولی آیا ما می‌توانیم با خیال راحت بگوییم علیرضا بیرانوند از تیم جدا شود، چون رادوشوویچ می‌تواند جای خالی این بازیکن را پر کند؟ آیا به خاطر این بازی، اعتماد‌ها نسبت به این بازیکن جلب شد؟ من که بعید می‌دانم. البته باید از این بازیکن حمایت کنیم، چون پرسپولیسی است، اما اینکه رادوشوویچ مهره‌ای نیست که با خیال راحت بگوییم جانشین بیرانوند شده، همه را آزار می‌دهد.»

باقری ادامه داد: «متأسفانه تا یک کلام حرف می‌زنیم و انتقاد می‌کنیم، از باشگاه تماس می‌گیرند و می‌گویند چرا انتقاد کردید؟! خب، ما باید چه کار کنیم؟ اگر سکوت کنیم و دو روز دیگر پرسپولیس به خاطر سکوت ما، ضربه بخورد، خیانت کرده‌ایم و اگر صحبت کنیم، باید جوابگو باشیم. فدراسیون فوتبال اعلام کرده هر باشگاه برای قوی شدن خود، ۴ بازیکن خارجی جذب کند؛ سؤال من این است که چرا باشگاه پرسپولیس باید یکی از سهمیه‌های خارجی اش را با جذب گلر نیمکت‌نشین بسوزاند؟ دو فصل قبل را به خاطر دارید؟ باشگاه رفت و ۴ سهمیه اش را با بازیکنانی مثل رادوشوویچ، دو بازیکن اوکراینی و گولتس پر کرد که آینده‌شان هم مشخص شد. امیدوارم پرسپولیس با هر شرایطی موفق باشد، اما کاش جواب سؤال ما را هم بدهند.»

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن جوان با خوراندن نمک یکی از دوقلوهایش را کشت+ عکس

مرگ خواننده معروف به خاطر رژیم‌های غذایی نادرست + عکس

جواب بله دختر 19 ساله تبریزی برای صیغه شدن / 100 جوان به دام افتادند!

تجاوز گروهی وحشیانه به دختر 17 ساله در استخر خصوصی

سنگ قبر پدر شهید در بهشت زهرا دزدیده شد! + عکس

دار زدن کبری رضایی 14 ساله با چادر در مقابل خانه اش + عکس

تجاوزهای سریالی به 2 پسر در مکانی مقدس!+ عکس

حادثه ناگوار برای دختر چاق تهرانی که عمل زیبایی کرد!

تجاوز وحشیانه برادر شوهر به عروس جوان / این زن در جنوب تهران قتل عام به راه انداخت + عکس

روش خنده‌دار یک زندانی برای فرار از زندان + تصویر

پارتی شبانه در شمال تهران میهمانان عجیبی داشت!+ عکس

مادر و 2 کودک مشهدی زنده زنده در آتش سوختند + عکس اجساد 16+

ازدواج اجباری زن شوهردار ایرانی با شیخ سعودی در مکه + عکس

 

کدخبر: 402709 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟