گفتگوی خواندنی  درباره تصمیم شوکه‌کننده مهاجم جوان تیم‌ملی

شاید بهترین فردی که می‌تواند درباره خداحافظی ناگهانی سردار آزمون صحبت کند، اکبر محمدی، کاشف او در تیم‌ملی نوجوانان است. به همین خاطر به سراغ او رفتیم تا درباره تصمیم شوکه‌کننده مهاجم جوان تیم‌ملی بپرسیم. در ادامه مشروح صحبت‌های اکبر محمدی را می‌خوانید: موضع‌گیری علیه سردار تندتر می‌شود

خداحافظی سردار آزمون قطعا نه منطقی است، نه جدی. این تصمیم قطعا احساساتی بوده و حاصل از فشار روانی است که در جام‌جهانی تحمل کرده و حالا به آن واکنش نشان می‌دهد. سردار باید ریکاوری جسمی و ذهنی می‌کرد، بعد چنین تصمیم بزرگی را می‌گرفت. قطعا این مهاجم جوان باید به فعالیتش در تیم‌ملی ادامه دهد؛ وگرنه از نظر شخصیتی و فنی ضرر می‌کند. البته نباید این را فراموش کنیم موضع‌گیری‌ها علیه آزمون تا حدودی غیرمنصفانه بود، اما اعلام خداحافظی قطعا این حملات و فحاشی‌ها را تندتر می‌کند.

سردار باید مسئولیت اجتماعی‌اش را بداند

سردار خیلی زود به یک چهره ملی تبدیل شد، چون عملکرد فوق‌العاده‌ای هم در این چند‌سال داشته است. آزمون بدون شک بهترین استعداد فوتبال ماست. این حرف تنها من نیست؛ بلکه کاپلو و آریگو ساکی هم به آن اذعان کرده‌اند. این موضوع مسئولیت این پسر را بیشتر می‌کند. با این حال برای یافتن یکی مثل سردار آزمون ١٠‌هزار استعداد دیگر سوزانده شده‌اند؛ پس سردار باید بداند مسئولیت اجتماعی‌اش به‌عنوان یک ملی‌پوش چیست. ما هم باید از سردار به خاطر نامهربانی‌هایی که اخیرا به او شده، دلجویی کنیم.

هر مهاجمی مشکل دارد!

من نمی‌توانم خداحافظی سردار را با بازیکنی مثل مهدی رحمتی مقایسه کنم، چون نیت این ٢ بازیکن با یکدیگر متفاوت است. شاید نتیجه‌اش یکی باشد، اما با توجه به سن‌وسالی که سردار دارد؛ کی‌روش هم خوب می‌داند احساسات در این دوران بیشتر جریان پیدا می‌کند. نه‌تن‌ها درباره آزمون، بلکه درباره قوچان‌نژاد هم رسانه‌ها باید فضا را مدیریت کنند، چون این بازیکن نیز می‌تواند حداقل در جام‌ملت‌های آسیا به تیم‌ملی کمک کند. این نکته را هم نباید فراموش کنیم که در این سیستم دفاعی کی‌روش، هر مهاجمی بازی کند، شاید دچار چنین مشکلی شود.

راز خداحافظی ٢ مهاجم تیم‌ملی چه بود؟

اول رضا قوچان‌نژاد و ساعاتی بعد سردار آزمون با انتشار متنی روی صفحه اینستاگرام Instagram خود از تیم‌ملی خداحافظی کردند. گوچی که ٦سالی است پیراهن تیم‌ملی را برتن می‌کند و زننده گل صعود ایران به جام‌جهانی ٢٠١٤ بود، بعد از نیمکت‌نشینی در جام‌جهانی ٢٠١٨ تصمیم خداحافظی‌اش را اعلام کرد؛ در شرایطی که چند‌سال دیگر می‌توانست به تیم‌ملی کمک کند.

گفته می‌شود برخی اتفاقات درجریان جام‌جهانی و صحبت‌هایی که برخی مهاجمان با کی‌روش برای بازی‌کردن همزمان کنار هم داشتند، ناراحتی گوچی را دوچندان کرده و او درنهایت به چنین تصمیمی رسیده است. از سوی دیگر، سردار آزمون که فقط ٢٣‌سال سن دارد، بیماری مادرش را دلیلی برای کناره‌گیری از تیم‌ملی عنوان کرد؛ اگرچه همه می‌دانند سردار نتوانسته در برابر انتقادات دوام بیاورد و به چنین تصمیمی رسیده است.

آزمون در صحبت‌هایش گفته، با کی‌روش هم برای خداحافظی مشورت کرده؛ اما سوال اینجاست سرمربی پرتغالی با این مهاجم جوان هم رفتاری شبیه مهدی رحمتی خواهد داشت که با یک مصاحبه هیچ‌وقت نتوانست به تیم‌ملی بازگردد. جالب این‌که منتقدان آزمون در فضای مجازی از کی‌روش خواستند مثل رحمتی با سردار برخورد کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید

سلفی کثیف زن شوهردار با پسر 15 ساله همسایه + تصاویر

طناب دار دور گردن قاتل بود که شرط عجیب را پذیرفت و زنده ماند!

تلخ ترین تصاویر از مرگ 3 کودک ! / جهان شوکه شد! + عکس ها

جنازه دختر 8 ساله در وضعیت ناجوری پیدا شد!

این مرد پس از ۴۰ سال به عشق گمشده اش رسید

سر زده به دفترکارشوهرم رفتم وصدای زنانه داخل اتاق حالم را بد کرد!+جزئیات

معشوقه زنم وقتی سر زده وارد خانه شدم خودش را کشت

شهلا و سمیرا باعث خائن شدن من برای معصومه شدند!

وقتی لباس خاص زنم را داخل ماشین پیدا کردم، خشکم زد / او شب دیر به خانه آمده بود!

شوهر غیرتی سکینه را وسط خیابان طرز فجیع کُشت!

راننده سگ را با طناب پشت ماشینش می کشید!؟ + تصاویر تلخ

زنی به جای برنزه شدن هیولای زشت شد! + عکس 16+

شورش مرد عرب در برابر بن سلمان !/ این مرد بخاطر رانندگی زنش حمام خون راه انداخت + فیلم

کدخبر: 393798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟