مقابله با «معروف سالاری» در والیبال! +عکس

نه‌تنها ایرانی‌ها بلکه علاقه‌مندان به والیبال در سراسر جهان به توانایی‌های فنی سعید معروف اذعان دارند. با این حال رفتارهای بعضا عجیب این بازیکن باتجربه طرز تفکر مردم را نسبت به او تغییر می‌دهد و حتی موجب انتقاد هوادارانش می‌شود.
دادوبیداد و تورکشی در شیکاگو
شنبه شب وقتی تیم‌ملی والیبال ایران در ست پنجم به پیروزی نیاز داشت تا از سد صربستان بگذرد و همچنان شانس فینالیست‌شدن را داشته باشد، شاهد رفتار عجیبی از سعید معروف بودیم. کاپیتان تیم‌ملی بعد از این‌که بازیکنان جوان چند امتیاز را از دست دادند، به شکل عجیبی سر آنها در شرایط حساس بازی دادوفریاد کرد، حتی کار به جایی رسید که کاپیتان ٣٢ ساله تیم‌ملی تور وسط زمین را کشید که این اتفاق موجب تعجب و تذکر داور شد. درحالی‌که بازیکنان کم‌تجربه تیم‌ملی از این اتفاقات شوکه شده بودند، ایران چند امتیاز متوالی را به صربستان داد تا بدین شکل یک برد با ارزش از دست ایران برود.
ترکاشوند: معروف عصبانی نمی‌شد، صربستان را می‌بردیم
محمد ترکاشوند،‌ بازیکن سابق تیم‌ملی درباره رفتارهای سعید معروف در بازی با صربستان می‌گوید: «سعید معروف در چند بازی اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای در زمین داشته، اما متاسفانه بار روانی زیادی که روی او هست، باعث شد در ست پنجم عصبانی شود. به‌هرحال او بازیکن باتجربه‌ای است و توقع بیشتری از کاپیتان تیم‌ملی می‌رود. با این‌که می‌دانم معروف دوست داشت تیم‌ملی برنده شود، اما نباید در آن دقایق حساس این‌طور عصبانی می‌شد. شاید اگر رفتاری از معروف سر نمی‌زد، می‌توانستیم صربستان را ببریم.»وی همچنین می‌افزاید: «ممکن است هر بازیکنی از کوره در برود، اما از بازیکنی مثل سعید معروف انتظار می‌رود سعه صدر بیشتری داشته باشد. با این حال گاهی اوقات فشار روانی زیادی روی بازیکنان ایجاد می‌شود که موجب می‌شود تصمیم درستی نگیرند. یکی، دو اشتباه بازیکنان تیم‌ملی باعث عصبانیت معروف شد؛ اگرچه به ندرت به یاد داریم معروف در بازی‌های بین‌المللی چنین حرکاتی کند. او در بازی‌های باشگاهی چند باری عصبانی شده، اما تیم‌ملی شرایط متفاوتی دارد. به‌هرحال کمی هم کاپیتان تیم‌ملی را درک کنیم که یک ماه از ایران دور بوده و به خاطر خستگی فشار زیادی را تحمل می‌کند.»
مقابله با معروف سالاری!
رفتارهای سعید معروف روز گذشته با انتقادهای زیادی از سوی علاقه‌مندان به والیبال و کاربران اجتماعی همراه بود. در روزهایی که میدان دادن به جوان‌های والیبال توسط کولاکوویچ انجام می‌شود، برخی معتقدند باید سعید معروف هم به خاطر اشتباهاتی که می‌کند، تنبیه شود و حتی مدتی از ترکیب اصلی تیم‌ملی کنار برود. در لیگ ملت‌های ٢٠١٨ خیلی از هم‌نسلی‌های معروف حضور ندارند، اما او همچنان جایگاه ثابتی در ترکیب دارد و سرمربی مونته نگرویی تیم‌ملی به بازیکن دیگری در پست پاسور میدان نمی‌دهد. البته قبلا شاهد رفتارهای عجیب‌تری از سعید معروف در لیگ برتر والیبال بودیم که درگیری با داوران و بازیکنان حریف ازجمله آنها بوده، اما هیچ وقت جریمه سنگینی برای او در نظر گرفته نشده است.»

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز وحشیانه به سپیده توسط 2 مرد اجیر شده از سوی شهاب

شکایت یک مرد مازندرانی از آرایشگاه زنانه!

جاسوسی وزیر اسرائیل برای ایران / «سگو» مامور اطلاعاتی ایران بود! +عکس

این مرد در وسوسه صیغه یک زن در دام شومی افتاد!

تجاوز به ۶ دانش‌آموز لرستانی / مدیرکل چه می گوید؟!

سربازی که دستور «حاج قاسم سلیمانی» را اطاعت نکرد! + عکس

فیلمی منتشر نشده از شب فاجعه / ثلاث پشت فرمان اتوبوس بود!+فیلم

چرا ویلای سردار فیروزآبادی در لواسان باید پس از 25 سال تخلیه شود؟

شکنجه های بی رحمانه یک دختر در سرویس بهداشتی / عکس این دختر اشک همه را درآورد

اعتراف به آزار 41 دختر ایرانشهری / مرا به زور به یک خانه بردند و 4 نفری به جانم افتادند!

دستگیری نو عروس‌17‌ساله با ملافه خونین در تهران + عکس

تجاوز به دختر 15 ساله توسط مردی که می گوید خواب بود !

 

کدخبر: 390274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟