دایی: ۸۰ میلیون هوادار حامی تیم ملی در جام جهانی هستند

علی دایی، برترین گلزن تاریخ فوتبال جهان در گفت و گو با سایت AFC در مورد حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 اظهار داشت: در گروه B مسابقات جام جهانی، تیم ملی در گروه سختی قرار دارد اما هر چند که ممکن است هر اتفاقی در این گروه رخ دهد.

او ادامه داد: ما هنوز برای حضوری موفق در جام جهانی 2018 امیدواریم اما در واقع اگر صادقانه به موضوع نگاه کنیم شانس مان بسیار اندک و کم است. در رویدادی مهم آن هم مانند جام جهانی به طور قطع و یقین سازگاری، به خصوص در دفاع، بسیار مهم خواهد بود،‌ اما از همه اینها مهم‌تر این است که 80 میلیون نفر پشت و حامی تیم ملی در روسیه باشند.

آقای گل فوتبال جهان در ادامه صحبت هایش با سایت AFC گفت: بدون شک این که 80 میلیون نفرحامی تیم ملی در جام جهانی هستند، روحیه و انگیزه قابل توجهی است که ملی پوشان از آن برخوردارند و در چنین شرایطی است که شما می‌توانید کارهای بزرگی را انجام دهید. این می تواند به شما در حل مشکلات و چالش های بزرگ کمک کند تا هم مشکلات را ریشه کن کنید و هم در رقابت‌های بزرگ پیروز شوید. این حمایت‌ها قطعأ تاثیر چشمگیری برای هر بازیکنی در آنجا خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال سایپا افزود: حتی زمانی که خودم برای تیم ملی بازی می‌کردم، چنین حمایت هایی را به عینه با چشم احساس کردم و باعث شد حس و انگیزه مضاعفی را به دست آوردم. به طور حتم بازی با تیم ملی استرالیا در سال 1977 یکی از مواردی بود که واقعا از نزدیک لمسش کردم و همچنین بازی مقابل تیم ملی کره جنوبی در سال های 1996 و 2004 در بازی های آسیایی نیز چنین حسی را داشتم.

 

کدخبر: 386566 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟