حجم ویدیو: 5.77M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

اینتر با لوچیانو اسپالتی، فصل پر فراز و نشیبی را در سری A تجربه کرد. در برهه‌ای از فصل به صدر جدول آمده بودند و برای چند هفته هم در این جایگاه باقی ماندند. اما با شروع نیم فصل دوم صدر را از دست داده و در پایان فصل تنها هدف‌شان راهیابی به لیگ قهرمانی اروپا بود. شش سالی می‌شود که اینتر در لیگ قهرمانان اروپا غایب است. آنها برای پایان دادن به این حسرت شش ساله یکشنبه شب در ورزشگاه المپیک رم میهمان لاتزیو بودند و می‌بایست این بازی را حتما با پیروزی پشت سر می‌گذاشتند.

حساسیت این بازی به این دلیل بود که لاتزیو تا پیش از این بازی 72‌امتیازی بود و در رده چهارم قرار داشت. اینتر 69 امتیازی نیز در رده پنجم قرار داشت. شاگردان اینزاگی در لاتزیو برای رفتن به لیگ قهرمانان اروپا تنها به یک امتیاز نیاز داشتند. اما اینتری‌ها که تا دقیقه 78 با نتیجه 2 بر یک از حریف خود عقب بودند، توانستند در کمتر از پنج دقیقه نتیجه بازی را عوض کرده و با پیروزی 3 بر 2 جواز حضور در مسابقات سال آتی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند.

باشگاه اینتر به تازگی در صفحه رسمی خود با انتشار این ویدئو خط و نشانی برای بازگشت آبی های شهر میلان به لیگ قهرمانان اروپا کشیده است.

کدخبر: 384556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟