دایی: کی‌روش از لحاظ فنی از همه ما بالاتر است

علی دایی در حاشیه اردوی تیم ملی فوتبال در کمپ بشیکتاش اظهار داشت: به مربیان تیم ملی خسته‌نباشید می‌گویم، انشالله بتوانیم در جام جهانی بازی‌های خوبی انجام دهیم، من برای بازی فردای تیم ملی دعوت شدم که از نزدیک این دیدار را تماشا کنم، من عاشق ایران، ملت ایران و تیم ملی هستم و همیشه دوست دارم موفق باشد، از این فرصت استفاده کردیم هم تمرینات تیم ملی را ببینیم و هم دیدار فردا را ببینیم و از صمیم قلب Heart برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم چون افتخار بزرگی است که تیم ملی در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد. الان در این شرایط بد سیاسی و اقتصادی که مردم ما دارند، فکر کنم فوتبال ما می‌تواند نشان‌دهنده خیلی چیزها از طرف ملت ما به تمام دنیا باشد.

وی در مورد این مساله که او حمایت خوبی از تیم ملی داشته است و حتی در مراسم بدرقه تیم ملی هم حضور داشت و اینکه چرا این همدلی در کل جامعه فوتبال ما وجود ندارد، گفت: فکر می‌کنم ما در بقیه جاها هم همدلی نداریم، اگر همدلی داشتیم وضعیت‌مان این طور نبود. متاسفانه فوتبال هم جزئی از جامعه است و این اتفاق در فوتبال هم افتاده است. من از تمام پیشکسوتان همه آنهایی که هم‌دوره ما بودند و یا قبل و بعد از ما بودند خواهش می‌کنم که پشت تیم ملی باشند و حمایت کنند، به مردم و بازیکنان تیم ملی روحیه بدهیم.

دایی در مورد تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان و شایعاتی که در خصوص حضور او به عنوان جایگزین کی‌روش وجود دارد، اظهار داشت: ببینید من از حقیقت دفاع کرده‌ام، از چیز توخالی دفاع نکردم. نتایج آقای کی‌روش نشان داده که ما در این چند سال بهترین نتایج را گرفتیم. خداراشکر مربی بالای سر تیم ملی بوده که سوابق درخشانی داشته است. از لحاظ فنی از همه ما بالاتر است و آرزوی من این است که کی‌روش 4 سال دیگر بماند و بتواند در جام ملت‌های آسیا بعد از چندین سال ایران را قهرمان آسیا کند. اینکه اسم ما را می‌آورند درست نیست و باید از این مربی بزرگ استفاده کنیم. او توانسته خیلی از بازیکنان را به فوتبال ملی ما اضافه کند، خیلی از بازیکنان را حتی من آشنایی نداشتم و ایشان به فوتبال ملی‌مان معرفی کردند. انشالله بتوانیم همچنان از خدمات کی‌روش استفاده کنیم و نباید به راحتی او را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص لغو دیدار دوستانه با یونان نیز گفت: ما هرچه قدر بتوانیم برنامه‌مان را درست انجام دهیم خیلی می‌تواند به روند آماده‌سازی تیم کمک کند، انشالله که این اتفاق نیفتد و این بازی انجام شود، هرچه بازی بیشتری انجام دهیم برای تیم ملی‌ ما مفید است. تیم ملی با دو تیم تقریبا خوب اروپایی بازی می‌کند و اگر هم این بازی‌ها برگزار نشود دلایل دیگری دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جهان مرگ بن سلمان را باور کرد! / اروپایی ها هم واکنش نشان دادند

پسر بی حیا نیمه شب به سراغ زن دایی رفت / این زن تهرانی صیغه 99 ساله بود!

سود ۱۳ میلیارد تومانی یک فرد در یک ماه!

حادثه خونین در مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی + عکس

رسید بانکی ناهید روزگارم را سیاه کرد / باور نداشتم همسرم اینگونه باشد

از ترس نامادری ام زن دوم سعید شدم / نقش مردان غریبه در زندگی ام پررنگ است!

شوهری که دوست پسر زنش شد / زن آبادانی با دوست شوهرش قرار عاطفی گذاشت

فوری / خطر تکرار فاجعه سقوط در قله دنا! / همه وحشت کردند + فیلم لحظه حادثه

انتشار صدای بهروز وثوقی در مراسم ناصر ملک مطیعی برای نخستین بار بعد از انقلاب + فیلم

نامه آزادی حمید صفت صادر شد / رهایی از زندان ساعت 5 عصر امروز + عکس

جمال در شرکت خصوصی زهرا 7 ساله را تنها گیر انداخت + عکس و جزییات

 

کدخبر: 384120 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟