حجم ویدیو: 9.02M | مدت زمان ویدیو: 00:01:16

اینتر در آخرین بازی خود در رقابت‌های سری A توانست با نتیجه‌ سه بر دو در خانه لاتزیو به پیروزی برسد تا بعد از شش سال جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.بازیکنان اینتر از این موفقیتی که تیم‌شان به دست آورده غرق در شادی هستند.
رانوکیا، مدافع اینتر گفت‌: هواداران حمایت بسیار خوبی از ما داشتند. خوشبختانه به پیروزی رسیدیم. باید از سرمربی تیم تشکر کرد که زمینه را برای صعود دوباره به لیگ قهرمانان اروپا مهیا کرد. صعود به لیگ قهرمانان اتفاقی خوشحال کننده برای همه بازیکنان است.
ایکاردی بهترین بازیکن و گلزن اینتر هم گفت‌: هدف ما از ابتدای فصل صعود به لیگ قهرمانان اروپا بود. از ابتدا می دانستیم که چنین توانایی را داریم. بسیار خوشحالیم که چنین موفقیتی را به دست آوردیم. ما شایسته صعود به لیگ قهرمانان اروپا بودیم.
میراندا، مدافع برزیلی اینتر هم ‌اضافه کرد: از ابتدای فصل هدف اصلی ما صعود به قوی ترین و جذاب ترین رقابت یعنی لیگ قهرمانان اروپا بود و بسیار خوشحالیم که به این هدف خود دست پیدا کردیم. عجب شب رویایی بود. با شایستگی لاتزیو را شکست دادیم و جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردیم.

کدخبر: 383168 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟