همین چند ماه قبل در رسانه‌ها به صورت رسمی اعلام شد که بازیکنان سرباز این باشگاه در شرایطی که طبق قانون Law باید دریافتی‌شان از این باشگاه به اندازه سربازان دیگر کشور باشد،‌ با قراردادهایی نجومی به عضویت این باشگاه درآمدند. چند بازیکن سرباز این تیم طبق اعلام منابع آگاه قرارداد‌هایی بالای یک‌میلیارد تومان با باشگاه امضا کرده‌اند و به همین ترتیب هم دوران فوتبال خود و سربازی را سپری می‌کنند و هم به پولی قابل توجه می‌رسند.
دکترهایی که سرباز شدند!
جدا از معضل و ابهامات مربوط به جذب بازیکنان سرباز،‌ با تغییرات مدیریتی در باشگاه و روی کارآمدن مسئولان جدید بررسی‌ها نشان داده که تعداد ٧ دکتر هم در این باشگاه سرباز شده‌اند که باید به‌عنوانپزشک Doctor تیم‌های پایه کار می‌کردند که درباره فعالیت آنها هم حرف‌وحدیث زیاد است.
برادرشوهر بازیکن زن سرشناس سرباز است!
اوج ابهام و جنجال اما مربوط به برادر همسر بازیگر Actor مشهور زن سینما Cinema است که به‌ عنوان بازیکن سرباز به عضویت این تیم نظامی درآمده اما حتی یک دقیقه هم برای این تیم بازی نکرده و همواره در تهران است و زندگی روزانه خود را دنبال می‌کند. برخی منابع خبری اطلاع دادند که این فرد حتی در تمرینات تیم هم در این مدت شرکت نداشته و با نفوذ خود توانسته سرباز این باشگاه لیگ برتری شود. البته در این مدت هیچ شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیقی پیرامون ابهامات مربوط به این سربازان صورت نگرفته است.
تلاش برای پشت پرده علت سربازشدن آدم‌های مشکوک
به نظر می‌رسد مدیریت جدید باشگاه نظامی کار سختی برای سامان‌دادن به امور این تیم دارد و پس از حل‌وفصل مشکلات شدید مالی،‌ گویا قرار است به پرونده و شرایط افراد زیاد ناشناسی که به‌عنوان سرباز وارد باشگاه شده‌اند، رسیدگی لازم صورت بگیرد. البته با توجه به نفوذی که برادرشوهر بازیگر زن سرشناس سینما دارد، خیلی بعید به نظر می‌رسد که اتفاق خاصی برای او رخ بدهد؛ اما مسأله اینجاست که مدیران کنونی باشگاه در تلاش هستند به ابهامات مربوط به سربازان ناشناس رسیدگی کنند و همچنین از پشت پرده علت سربازشدن آنها در تیم نظامی هم اطلاعات کافی به دست بیاورند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جسدی مچ کالبد شکاف را در پزشکی قانونی گرفت!

5 ساعت تجاوز به دختر 15 ساله توسط 2 پسر / دختر مُرد!+عکس دختر و متجاوزان

بازیگر مشهور زن سینما و تلویزیون در آستانه طلاق از همسر ثروتمندش / پرونده در دادگاه تهران

نقشه زن بی حیا برای مرد متاهل در کوچه خلوت

پریا 17 ساله ام در خانه فساد شب ها را صبح می کنم! + سرنوشت تلخ

فرار سهیلای 14 ساله از پیشنهاد پدر بی حیا / وقتی گرفتار 5 جوان شدم!

اقدام بی شرمانه عروس و داماد امریکایی در خیابان + عکس

وحید مرادی اعدام می شود / مادر مقتول خواستار شد + فیلم و عکس

فوری / هواپیما ربایی در آسمان ایران / فرد مهاجم مسلح است

بازیگر خوش تیپ سعودی از کشور اخراج شد / او باعث اغوای زنان می شد + عکس

دعوای زنانه منشی با دختر جوان با لنگه کفش در کلینیک زیبایی! + عکس

فیلم برداری از صحنه رفتار حیوانی پسر تهرانی با دختر دانشجو

این پسر جوان را می شناسید / او در خیابان خلوت تهران به دختر جوان تجاوز کرد + عکس

کدخبر: 383085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟