احتمال خداحافظی مدافع سابق استقلال با مستطیل سبز

احتمال این وجود دارد که حنیف عمران زاده مدافع باتجربه فوتبال کشورمان که بیشترین سالهای فوتبالی‌اش را در تیم استقلال Esteghlal گذراند، با مستطیل سبز خداحافظی کند.

عمران زاده فوتبالش را از تیم پاس تهران آغاز کرد و در تیم پاس همدان اوج گرفت و از همان جا به تیم ملی راه یافت. وی سپس به تیم استقلال پیوست و حدود ۸ سال با این تیم در میادین حضور یافت اما در سال ۹۴ از جمع آبی پوشان جدا شد.

عمران زاده بعد از جدایی از استقلال روزهای خوبی را در فوتبال سپری نکرد. او یک نیم فصل در تیم لیگ دسته اولی خونه به خونه بازی کرد و سپس به صبا پیوست و با این تیم از لیگ برتر به لیگ یک سقوط Fall کرد. بعد از آن نیم فصل بدون تیم بود و سپس به تیم سیاه جامگان پیوست و با این تیم هم سقوط دیگری را تجربه کرد.

عمران زاده که شاید خودش به این نتیجه رسیده حضورش در سطح اول فوتبال کشور سخت شده باشد، در حال گرفتن تصمیم بسیار سختی است؛ تصمیمی برای آویختن کفش‌ها و خداحافظی با مستطیل سبز.

البته چنانچه عمران زاده از دنیای بازیگری خداحافظی کند، فعالیتش در کسوت جدید مربیگری را آغاز می کند. حتی این احتمال وجود دارد که وی بلافاصله کارش را با یک مربی باتجربه در یک تیم بزرگ لیگ برتری بعنوان دستیار آغاز کند.

کدخبر: 382181 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟