اطلاعیه باشگاه پرسپولیس برای بازی با الجزیره

در این اطلاعیه آمده است: حضور پرشمار هواداران پرسپولیس در عرصه‌های مختلف، بویژه در ورزشگاه‌ها برای تشویق و افزایش توان و انگیزه سرخپوشان همواره برگ برنده‌ای برای پرسپولیس بوده است و رقیبان همواره از آن واهمه داشته‌اند. حفظ این عامل برتری در سرلوحه امور باشگاه قرار دارد و تاکید بر رعایت ضوابط مورد تاکید کنفدراسیون نیز در همین راستا صورت می‌گیرد.

باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام قدردانی مجدد، به رسم ادب و احترام از شما هواداران دعوت می‌کند همان گونه که همواره در گرما و سرما پشتیبان تیم محبوب خود بوده‌اید، با حضور حداکثری در ورزشگاه، ضمن تسخیر سکوهای آزادی، شور و انرژی مضاعفی را برای رقم خوردن پیروزی و صعود سرخپوشان ایجاد نمایید و با توجه به توصیه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا، در احترام به حریف و عوامل برگزاری مسابقه کوشا باشند.

پرتاب اشیاء به ویژه مواد محترقه، استفاده از مواد آتش‌زا و دودزا به هر نحو، استفاده از لیزر، توهین به عوامل برگزاری مسابقات و تیم حریف، به کار بردن شعارهای نامتناسب با محیط ورزش، الفاظی که شائبه قوم‌گرایی، نژاد پرستی، توهین یا تهدید ایجاد کند از جمله مواردی هستند که کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به برخورد شدید با آنها تذکر داده است.

هواداران عزیز که صاحبان اصلی باشگاه پرسپولیس هستند، همچنین مراقب افرادی باشند که در پوشش هوادار پرسپولیس اقدام به انجام حرکاتی مغایر با قوانین و مقررات کنفدراسیون می‌نمایند تا آن را با جرایم سنگین و احکام انضباطی مواجه کنند.

کدخبر: 379423 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟