طلب پورحیدری را به صندوق صدقات بیندازید +عکس

فریده شجاعی درواکنش به اظهارات پندار توفیقی (معاون ورزشی باشگاه استقلال) که اعلام کرده بود «طلب مرحوم پورحیدری از باشگاه استقلال Esteghlal حدود بیست میلیون است»گفت: این بیست (میلیون) تومان را صدقه سر منصور (پورحیدری) و استقلال به صندوق صدقات بیندازند.

وی با بیان اینکه «باشگاه استقلال هنوز جواب تماس‌های خانواده پورحیدری را نمی‌دهد» راجع به اینکه گفته شده این مبلغ در هیئت مدیره باشگاه طبق محاسبات به دست آمده, اظهار داشت: حتماً حساب و کتاب اعضای هیئت مدیره ضعیف است و باید بروند حساب و کتاب یاد بگیرند. عملاً طلب پورحیدری این نیست, ما که بی‌جهت مطالبه نمی‌کنیم. طبق قراردادی که داریم صحبت می‌کنیم اما اگر می‌خواهند مسئله را با رسانه‌ای کردن, لوث و آبروریزی کنند, از قول من و پسرم بنویسید که این مبلغ را به صندوق صدقات بیندازند. ما این پول را نمی‌خواهیم.

همسر پیشکسوت فقید استقلال تصریح کرد: واقعاً برای هیئت مدیره و باشگاه استقلال متاسفم. اعضای هیئت مدیره منصور را نمی‌شناسند که این حرف‌ها را پشت سرش می‌زنند, اگر او را می‌شناختند و می‌دانستنند که این اسطوره چه کارهایی برای استقلال کرده سعی می‌کردند حرمتش را نگه دارند.

 

کدخبر: 378879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟