نامه مسئولان باشگاه نفت به وزیر نفت

مسئولان باشگاه نفت تهران با ارسال نامه‌ای به وزیر نفت خواستار رسیدگی وزارت نفت به وضعیت این باشگاه شدند.

متن نامه ارسالی به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس زنگنه

وزیر محترم نفت جمهوری اسلامی ایران

با عرض سلام و تحیات خدمت با تجربه ترین وزیر کشورمان که با تدبیر، تعهد و هوشمندی شکوفایی صنعت نفت که مصادف با شکوفایی اقتصاد کشور است را احیا نمود .ورزشکاران و عوامل تیم نفت تهران با شما درد دل هایی دارند و انتظار دارند مشکلات به حق و قانونی آنها را دستور فرمایید حل و فصل نمایند.

آقای وزیر

باشگاه نفت تهران قدمت 50 ساله دارد این باشگاه الگوی اخالقی و فرهنگی جوانان کشور خصوصا استان تهران می باشد. چندین دوره باشگاه برتر اخالق و از لحاظ فنی پرافتخارترین تیم فوتبال تحت پوشش وزارت نفت در طول تاریخ صنعت نفت است که 2 دوره مقام سوم لیگ برتر-نایب قهرمانی جام حذفی ، 2 دوره حضور در جام باشگاه های آسیا و جز 8 تیم برتر آسیا گردید.

آقای وزیر

در این فصل و فصل های گذشته تیم های نفت آبادان – نفت پارس جنوبی تحت حمایت مالی غیر مستقیم وزارت نفت قرارگرفتن که البته این حق تیمهای نفتی بود و ما هم خوشحال هستیم که این کمک ها استمرار یابد ولی واقعا چرا نفت تهران با این همه قدمت و افتخار بایستی محروم از کمک های وزارت نفت شود . نفتی که بازیکن زیادی را تحویل تیم های ملی کشورمان بعنوان یک سرمایه ملی تربیت نموده است؟

آقای وزیر

آیا از سرنوشت دستوری که شما به زیر مجموعه خود جهت واگذاری تیم نفت به بخش خصوصی داده اید اطالع دارید؟ پس از دستور جنابعالی با گذشت بیش از 2 سال نهایتا مجوز نهایی وزارت ورزش Sport به شرکت تهران کاررسا که مالکان آنها پزشکان از افراد متعهد جامعه هستند غیر رسمی واگذار شد و این شرکت هزینه های چند میلیاردی در این فصل انجام داد .ولی متاسفانه مجمع موسسه صنعت نفت علیرغم دستورات جنابعالی اقدامی جهت انتقال سهام به این شرکت نکرده و خریدار بخش خصوصی هم ناامید و دلسرد شد و دیگر حاضر

به هزینه نمی باشد و عوامل تیم حق و حقوق خود را نگرفته اند . در حال حاضر این تیم با توجه به عدم مدیریت صحیح انتقال دهنده گان به لیگ دسته اول کشور سقوط Fall کرده است .و بر اساس قانون Law مجلس و دولت ، وزارت نفت می تواند تیم داری و هزینه های آن را تامین کند استدعا داریم نسبت به پرداخت بدهی طلبکاران تیم نفت تهران اقدامات الزم را صادر فرمایید .

آقای وزیر

ضمنا وزارت نفت سه سال است برای این تیم هزینه نمی کند و از طرفی متاسفانه واگذاری به بخش خصوص را هم مجمع انجام نداده است و این بالتکلیفی صدمه شدید به زندگی و خانواده های ورزشکاران و عوامل تیم که تنها محل درآمد زندگی آنها ورزش حرفه ای است وارد کرده است . و حدودا مبلغ چهل میلیارد تومان هزینه های ندونم کاری آقایان مجمع و نمایندگان جنابعالی وزارت نفت را باعث بدهکاری های فراوان نموده است.

از شما خواهشمندیم شخصا برای رفع مشکل و پرداخت حق و حقوق بازیکنان و عوامل این تیم ورود نمایید تا بیش از این صدمه وارد نشود .

کادرفنی – ورزشکاران – عوامل تیم نفت تهران

رونوشت :

جناب آقای دکتر الریجانی رییس محترم مجلس شورای اسالمی

ریاست محترم کمیسیون فرهنگی ، ورزشی مجلس شورای اسالمی

مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسالمی

جناب آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان

جناب آقای هاشمی ریاست محترم شورای شهر استان تهران

جناب آقای تاج ریاست محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسالمی ایران

 

کدخبر: 377817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟