آلگری: شکست اینتر تاثیر زیادی در کورس قهرمانی سری A خواهد داشت/ اینتر به لحاظ فیزیکی افت کرد

ماسیمیلیانو آلگری پس از برتری 3 بر 2 شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل میزبان خود، اینتر در هفته سی‌وپنجم سری A ایتالیا به شبکه تلویزیونی «مدیاسِت پرمیوم» ایتالیا گفت: شب فوتبالی فوق‌العاده‌ای بین دو تیمی بود که نیاز مبرم به برد در این دیدار داشتند و با تمام توان پا به این بازی گذشتند.

وی افزود: هجومی بودیم و در نیمه اول عالی بازی کردیم، اما بین دو نیمه در رختکن خواب بودیم و در نیمه دوم عقب‌نشینی کردیم. اینتر عالی بازی کرد، اما آنها در مقطع پایانی بازی خسته بودند و به لحاظ فیزیکی افت کردند و ما از همین نقطه ضعف آنها نهایت استفاده را بردیم. این پیروزی گامی دیگر برای کسب اسکودتو بود، حتی با وجود اینکه کار خیلی دشواری برای کسب این عنوان داریم.

سرمربی یوونتوس تصریح کرد: در فوتبال هیچ چیز قطعی نیست. می‌دانستم بازی دشواری خواهد شد و در چهار هفته پایانی لیگ همیشه فشار بیشتری به نسبت بازی‌های ماه سپتامبر وجود دارد. حتی تیمی با روحیه قوی در چنین شرایطی با یک باخت ممکن است اعتماد به نفس خود را از دست بدهد. خوشبختانه، بازیکنان ما روحیه خود را دوباره بازیافتند و اوضاع را تغییر دادند.

آلگری در خصوص حرکتش پس از گل دقیقه 89 گونسالو ایگواین که به بازیکنانش دستور داد سریع به زمین برگردند، گفت: دیدم که بازیکنانم بابت گل برتری ایگواین همچنان در حال خوشحالی کردن هستند و هنوز چهار دقیقه باقی مانده، از این رو به آنها گفتم سریع به زمین برگردند چون نمی‌خواستم داستان بازی برگشت مقابل رئال مادرید - در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان - تکرار شود.

وی درباره تصمیم ریسکی خود در مورد استفاده از کوادرادو در پست مدافع راست و قرار ندادن پائولو دیبالا در ترکیب اصلی تأکید کرد: مجبور بودم یا یک بال بیشتر دفاعی یا یک بال هجومی انتخاب کنم. باید با پیروزی در این دیدار خارج می‌شدیم، از این‌رو کوادرادو را انتخاب کردم. او از سرعت و تکنیک بالایی برخوردار است و در این پست هم عالی کار کرد. دانیاله روگانی را هم انتخاب کردم چون مهدی بن‌عطیه بازی‌های زیادی انجام داده بود. در کنار این روگانی در نبردهای هوایی قوی بود.

سرمربی بانوی پیر خاطرنشان کرد: تیم در فرم و شکل فیزیکی خوبی است. شما نیاز به بازیکنان بزرگی هم دارید تا به دستاورد خاصی برسید، در غیر اینصورت بازیکنان یک میلیون یورو می‌ارزیدند و دیگر هیچ بازیکنی 100 میلیون یورو ارزش نداشت.

آلگری گفت: این پیروزی تاثیر زیادی در کورس قهرمانی سری A خواهد گذاشت. پیروزی در سن‌سیرو خیلی دشوار است و بازیکنان عملکردی فوق‌العاده از خود ارائه دادند. می‌دانستیم که باید با تمام توان در این دیدار به پیروزی برسیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟