توقف بدهنگام شاگردان دایی

در دیگر دیدارهای امروز لیگ استقلال Esteghlal خوزستان و سپاهان در اهواز به مصاف همدیگر رفتند که این مسابقه در پایان با پیروزی 3 بر 2 استقلال خوزستان به پایان رسید. مهرداد محمدی (5) و جلال الدین علی محمدی (64) برای سپاهان و حکیم نصاری (36) و یونس دلفی 49 و 64) استقلال خوزستان گلزنی کردند تا عبدالله ویسی انتقام سختی از سپاهان گرفته باشد و تیمش را هم نگه دارد.

دربی مشهد میان مشکی پوشان و پدیده با پیروزی 2 بر یک پدیده به پایان رسید تا این شاگردان رضا مهاجری با ۳۲ امتیاز ماندنشان را در لیگ برتر قطعی کنند. معین عباسیان (33) و محمد قاضی Judge (40) از روی نقطه پنالتی برای پدیده گل زدند و تک گل مشکی پوشان هم توسط یونس شاکری (38) زده شد.

در رشت هم، سپیدرود که خطر سقوط Fall را احساس می‌کرد به مصاف فولاد رفت که این مسابقه در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. سپیدرود با این تساوی ۳۰ امتیازی شد و با توجه به شکست نفت تهران در لیگ برتر ماندنی شد. ضمن این که بازی سایپا و گسترش فولاد هم با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تیم علی دایی 2 امتیاز حساس را از دست بدهد.

همچنین تراکتورسازی در تبریز از صنعت نفت آبادان پذیرایی کرد. این مسابقه با گل‌های آگوستو سزار برای نفت و دانیال اسماعیلی فر برای تراکتورسازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. تراکتورسازی با این نتیجه ۳۱ امتیازی شد و در رده یازدهم جدول قرار گرفت. صنعت نفت نیز در حال حاضر با ۳۹ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ماجرای صوت "دختر خوشگل" در صحن مجلس لو رفت!

دختر جوان مازنی آبروی خودش را در اینترنت برد!

سعید مرتضوی ، بقایی ، مشایی ، بابک زنجانی در یک بند اوین !

پشت پرده شوم اقدامات زشت زهرا چه بود؟

فجیع / زنی شوهرش را با چاقوی آشپزخانه عقیم کرد + فیلم و عکس

نوشین دوست مطلقه من بود و در خانه ام با سپهر خلوت می کرد

جزئیات دستگیری سعید مرتضوی و انتقال به زندان اوین / اختصاصی

اعتراف خاله مریم به قتل دانیال در سرویس بهداشتی بهشت زهرا تهران+عکس

فوری / سعید مرتضوی در شمال کشور دستگیر شد

تجاوز رییس شرکت به دختر جوان/ آقای مهندس با شکایت خانم کارمند به شلاق و تبعید محکوم شد

2 پسر 17 ساله به خاطر این دختر به جان هم افتادند + عکس

محمد شوهر آدمخوارم قلب یک زن را به من می داد تا برایش بپزم! + عکس

کدخبر: 374695 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟