پیش بازی آث میلان - اینتر

میلان با حضور گتوزو دچار تحولات گسترده ای شده و سرمربی ایتالیایی توانسته نتایج بسیار خوبی با روسونری کسب کند. آنها در 6 بازی اخیر خود، 5 پیروزی و 1 شکست به ثبت رسانده اند و در حال حاضر با 50 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته اند. فاصله بین میلان و اینتر رده چهارمی به 8 امتیاز کاهش یافته و در صورت کسب پیروزی در دیدار امشب، میلان خود را به فاصله 5 امتیازی سهمیه خواهد رساند. انگیزه بالا باعث شده تا روسونری از سوی رسانه ها به عنوان شانس اصلی کسب پیروزی در دیدار امشب شناخته شود.
در آن سو اینتر از روزهای اوجش که در نیم فصل اول توانست میلان را شکست دهد، خیلی فاصله گرفته و نتایج ضعیفی در هفته های اخیر به ثبت رسانده است. آنها با 58 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته اند و نسبت به اوایل فصل که صدرنشین بوده اند، دچار افت شدیدی شده اند. در 6 دیدار اخیر، اینتر 4 پیروزی به دست آورده و نسبت به اواسط فصل که دچار افت شدیدی شده بود، اوضاع نسبتا بهتری دارد. این دیدار قرار بود در روز چهارم ماه مارچ برگزار شود ولی مرگ داویده آستوری باعث شد تا تمامی بازی های هفته سری آ به زمان دیگری موکول شوند.
در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای میلان و 1 پیروزی برای اینتر به دست آمده و دو دیدار دیگر با تساوی به پایان رسیده است. میلان برای این بازی، آباته و کونتی را به علت مصدومیت و بیلیا را به علت محرومیت در اختیار نخواهد داشت. رانوکیا نیز نمی‌تواند اینتر را همراهی کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370469 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟