پیش بازی بارسلونا - رم

بارسا که از مدعیان کسب قهرمانی در این رقابت‌هاست، از بتدای فصل عملکرد بسیار خوبی در چمپیونزلیگ داشته و توانسته نتایج درخشانی کسب کند. آنها صدرنشین لالیگا هستند و در فینال کوپا دل ری نیز حضور دارند و حالا می‌خواهند در اروپا نیز خوش بدرخشند و نتایج خوبی کسب کنند. بارسا در مرحله گروهی چمپیونزلیگ موفق شد یووه را شکست دهد و سپس در مرحله یک هشتم نهایی، به مصاف چلسی رفت و قهرمان انگلیس را شکست داد و حالا در یک چهارم نهایی باید مقابل رم صف آرایی کند. آبی اناری ها که سه فصل پیش قهرمان چمپیونزلیگ شدند، به دنبال تکرار قهرمانی خود هستند، هر چند که می‌دانند چه کار دشواری پیش روی آنهاست.
در آن سو رم که در گروه بسیار دشواری قرار داشت، توانست به عنوان صدرنشین از گروهش صعود کند و با قرعه آسان شاختار در دور قبل روبرو شد تا به راحتی به یک چهارم نهایی صعود کند. حال آنها به بارسلونا سفر خواهند کرد تا دشوارترین و مهم ترین بازی فصل شان را انجام دهند. رم به خوبی می‌‌داند که چه بازی دشواری پیش رویش است و احتمالا برای کسب مساوی پا به میدان خواهد گذاشت. دی فرانچسکو می‌داند که اگر تیمش نتواند در تمام طول 90 دقیقه، سطح خود را حفظ کند، امکان تکرار نتایجی مثل دیداری که رم 6-1 شکست خورد کاملا وجود دارد.
پیش از این دو تیم 5 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که دو پیروزی سهم بارسا، 1 پیروزی سهم رم و دو بازی دیگر با تساوی به پایان رسیده است. حضور سمپر، دینیه و بوسکتس برای این بازی هنوز مشخص نیست. در آن سو، ناینگولان تنها مصدوم بود که به نظر به این بازی خواهد رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370468 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟