بهترین خط حمله به دنبال جبران ناکامی

بادرانی ها که فصل خوبی را سپری کرده بودند و صاحب برترین خط حمله لیگ نیز هستند در هفته های اخیر به واسطه نتایج ضعیفی که بدست آورده‌اند سیری نزولی در جدول رده‌بندی داشته‌اند و تا رده پنجم افول کرده‌اند، آنها اگر بدنبال صعود هستند باید در دیدار این هفته مقابل مس رفسنجان پیروز از میدان مسابقه خارج شوند. اما مسی‌ها برخلاف حریف خود نه امیدی به صعود دارند و نه بیمی از سقوط Fall به همین دلیل نیز با آسودگی خاطر بیشتری به کار خود ادامه می‌دهند، آنها به دنبال کسب نتایج خوب در هفته‌های باقی مانده هستند تا جایگاهی مناسب را از آن خود کنند.
نارنجی‌پوشان تهرانی از 29 دیدار گذشته 12 پیروزی، 13 تساوی و 4 شکست را بدست آورده و با ۴۹ امتیاز در مکان پنجم جدول رده‌بندی مسابقات حضور دارند، در مقابل نارنجی‌پوشان رفسنجانی با 9پیروزی، 13 تساوی و 7 شکست با ۴۰ امتیاز در رده دهم جدول جای دارند. بادرانی‌ها با به ثمر رساندن 44 گل تا بدین جای کار بهترین خط حمله لیگ را نیز دارند.
تیم میزبان در صورت برتری در این دیدار و عدم نتیجه‌گیری تیم نساجی مازندران می‌تواند به رده چهارم جدول صعود کند، تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند و در صورت ناکامی تیم گل‌گهر سیرجان می‌تواند به رده نهم جدول راه یابد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370309 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟