لیگ قهرمانان/ صعود شاگردان کاناوارو پیچیده شد

از بازی های هفته پنجم لیگ قهرمانان در شرق آسیا، از ساعت 15:30 دو تیم گوانگژوی چین و بوریرام تایلند به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت با تساوی به کار خود پایان دادند. این نتیجه در حالی به دست آمد که تا ثانیه های پایانی بازی این تیم چینی بود که از حریف خود پیش بود اما برتری این تیم در آخرین ثانیه ها از دست رفت.
شاگردان کاناوارو که در دقیقه بیستم بازی موفق شدند دروازه تیم مهمان را باز کنند تا پایان بازی به همان یک گل خود اکتفا کردند و خود را تا مرز 11 امتیازی شدن و صعود از این گروه دیدند اما این اتفاق در نهایت نیفتاد. در حالی که چینی ها در بازی امروز فرصت های بسیاری داشتند تا بتوانند تعداد گل های بیشتری وارد دروازه تیم بوریرام کنند در دقیقه 2+90 این تیم میزبان تایلندی بود که موفق شد دروازه گوانگژو را باز کند و در نتیجه بازی را به تساوی بکشاند.
با کسب این نتیجه که در بازی رفت نیز به همین ترتیب به دست آمده بود صعود شاگردان کاناوارو کاملا پیچیده شد چرا که آنها 9 امتیازی شدند و هر چند در صدر جدول حضور دارند اما آنها در بازی پایانی خود باید به مصاف تیم رده دوم یعنی سرزه اوزاکای ژاپن بروند. در طرف دیگر تیم بوریرام تایلند که بازی امروز را با تساوی پشت سر گذاشت 6 امتیازی شد و با برتری در دیدار پایانی خود در مرحله گروهی مقابل ضعیف ترین تیم این گروه(و شکست نماینده ژاپن مقابل صدرنشین)، می توانند خود را در یک هشتم نهایی ببینند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370308 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟