سرمربی السد: به دنبال پیروزی برابر پرسپولیس هستیم

اوسوالدو فریرا؛ سرمربی پرتغالی السد قطر، پس از برد تیمش و صعود به مرحله‌ی حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، رو در روی خبرنگاران قرار گرفت و گفت: السد یک پیروزی سزاوارانه به دست آورد و من به مدیریت، بازیکنان و طرفداران باشگاه که در این مدت از ما در تمامی مسابقات حمایت کردند، تبریک می‌گویم.
وی در ادامه بیان کرد: صعود السد از گروه آسان نبود و سختی‌های فراوان داشت . حالا که به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرده‌ایم، به دنبال افتخار آفرینی برای کشور قطر خواهیم بود. السد پس از مدت‌ها غیبت در این مرحله حاضر شده و از این اتفاق بسیار خوشحال است. من امیدوارم با رسیدن بازیکنان مصدومم برای بازی در مرحله بعد، بتوانیم در آن‌جا هم موفق شویم و در بین بهترین‌های آسیا قرار بگیریم .
فریرا اذعان داشت: تیم ما علیرغم کسب پیروزی ۲ بر ۱ ، بازی قابل قبولی از خود به نمایش نگذاشت و من دلیل آن را خستگی بیش از حد و فشار و مصدومیت بازیکنانم می‌دانم. من فقط امید دارم بازیکنانم در چالش پیش روی خود که حضور در مسابقات جام حذفی قطر و ادامه‌ی لیگ قهرمانان آسیا است، موفق و سربلند شوند.
وی هم‌چنین در خصوص گلزنی بونجاح و رسیدن این بازیکن به صدر جدول گلزنان با هفت گل زده، تصریح کرد: من این موفقیت را به بونجاح تبریک می‌گویم و خیلی خوشحالم که این بازیکن بخشی از تیم‌ السد است. او در روند مثبتی قرار دارد و هم‌چنان می‌تواند به درخشش در آسیا ادامه دهد.
سرمربی پرتغالی السد در خصوص بازی حساس تیمش با پرسپولیس ایران در هفته‌ی آخر لیگ قهرمانان آسیا، گفت:
ما برای کسب برد مقابل پرسپولیس در ایران حاضر می‌شویم و تمام سعی خود را برای رسیدن به این مهم انجام می‌دهیم. بنده فقط متاسفم که در این بازی عبدالکریم حسن را به علت دو اخطاره بودن در اختیار نداریم و نمی‌توانیم از قدرت این بازیکن استفاده کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟