پیش بینی سامی الجابر از بازی حیاتی الهلال

شب گذشته تیم فوتبال الهلال عربستان با شکست مقابل العین امارات از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا حذف شد تا شوک بزرگی به پرافتخارترین و محبوب ترین تیم فوتبال عربستان وارد شود.
در هنگام پخش این بازی، سامی الجابر اسطوره فوتبال عربستان و باشگاه الهلال به عنوان کارشناس در یکی از شبکه های عربستان حضور داشت. او پس از پایان بازی و شکست تلخ تیم محبوبش، از هواداران الهلال خواست این ناکامی را فراموش کنند و در دیدار بسیار حساسی که در چارچوب رقابت های لیگ پیش روی آنهاست، از تیمشان حمایت کنند.
الهلال روز شنبه هفته پیش رو میهمان تیم الاهلی خواهد بود و با توجه به فاصله 1 امتیازی این دو تیم در صدر جدول و اینکه بعد از این دیدار تنها یک بازی دیگر تا پایان فصل باقی می ماند، برنده جدال حساس الاهلی و الهلال را می توان تا حدود زیادی قهرمان این فصل عربستان دانست.
سامی الجابر در ادامه صحبت هایش نتیجه این بازی حیاتی و فینال لیگ را مساوی پیش بینی کرد و گفت: من فکر می کنم این بازی با نتیجه 1-1 به پایان برسد.
او در پایان خاطرنشان کرد: هواداران الهلال بی نظیر هستند و من مطمئنم که دست از حمایت تیم خود در این مقطع حساس برنخواهند داشت. اگرچه پیروزی برابر الاهلی و قهرمانی در لیگ نهایت خواسته های الهلالی ها نیست اما فعلا باید به دیدار مهم مقابل این تیم فکر کرد تا نزدیک ترین هدف از دست نرود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 370157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟