ژنرال ؛ فاتح قلعه‌های آشنا

عصر دیروز دو‌ تیم ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت شاگردان امیر قلعه‌نویی با نتیجه قاطع ۳ بر ۰ حریف خود را شکست دادند .
اما با پایان بازی دیروز ، نکته‌ای جالب توجه در رابطه با قلعه‌نویی در فوتبال ایران ثبت شد . این مربی پرسابقه در دو فصل اخیر هیچ‌گاه مقابل تیم‌های سابق خود شکست نخورده است .
امیر قلعه‌نویی فصل شانزدهم هدایت تراکتورسازی تبریز را بر عهده داشت و توانست در دو بازی رفت و برگشت استقلال‌تهران را شکست دهد . قلعه‌نویی در بازی رفت با نتیجه ۲ بر ۱ و در بازی برگشت با نتیجه ۱ بر ۰ شاگردان علیرضا منصوریان در استقلال Esteghlal را شکست داد .
پر افتخارترین مربی ایران در لیگ هفدهم به اصفهان رفته و هدایت ذوب‌آهن را بر عهده گرفت . قلعه‌نویی در این فصل، چهار بازی مقابل دو تیم سابق خود انجام داده و در این مدت طعم شکست را تجربه نکرده است. ذوبی‌ها با هدایت قلعه‌نویی در نیم فصل اول لیگ برتر به ترتیب در ورزشگاه آزادی Freedom و یادگار امام تبریز به مصاف استقلال و تراکتور رفتند که در بازی اول به تساوی ۱-۱ و در بازی دوم به نتیجه مساوی ۰-۰ تن دادند .
تیم امیر قلعه‌نویی در نیم فصل دوم میزبان استقلال و تراکتورسازی در اصفهان بود و این بار توانست شاگردان شفر را با نتیجه ۲ بر ۱ و هم چنین تیم سابق خود یعنی تراکتورسازی را با نتیجه ۳ بر ۰ شکست دهد تا دوباره به رتبه دوم جدول صعود کند .
نتایج قلعه‌نویی در دو فصل اخیر به خوبی نشان می‌دهد او برای تیم‌های سابق خود ، گربه سیاه محسوب می‌شود و به راحتی در نبردهای حیثیتی تسلیم نمی‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 369546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟