پیش بازی لاس پالماس و رئال مادرید

رئال مادرید، تیم سوم لالیگا که 15 امتیاز با بارسلونای صدرنشین اختلاف دارد در حالی فردا باید برابر لاس پالماس قرار بگیرد که تمام فکر و ذکر هواداران این تیم به بازی روز سه شنبه مقابل یوونتوس معطوف شده است.
کهکشانی ها فصل را خوب شروع نکردند و هرچند با شروع سال 2018 بهترین تیم لالیگا بوده اند ولی بارسا با جمع کردن امتیاز های لازم در هفته های ابتدایی حالا بار خود برای قهرمانی را بسته است.
رئال در دو سال اخیر در زمین لاس پالماس برای پیروزی زجر زیادی کشیده است. دو فصل پیش با گل دقیقه 88 کاسیمیرو به برتری 1-2 دست یافت و فصل گذشته با پذیرش یک گل در دقیقه 90، به تساوی 2-2 رضایت داد.
زیدان برای بازی امشب به رونالدو، تونی کروس، کارواخال و مارسلو استراحت داده و راموس و ایسکو را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. او فهرستی 19 نفره متشکل از چند بازیکن جوان خود از جمله تخرو و اسکار را برای بازی امشب معرفی کرده است.
در سوی دیگر لاس پالماس، تیم هجدهم جدول، دغدغه سقوط Fall دارد و کسب امتیاز برابر رئال برای این تیم بسیار حائز اهمیت است. لاس پالماس که از چندی پیش پاکو خمس را به عنوان مربی روی نمیکت می بیند، توانسته به نسبت ابتدای فصل نتایج بهتری کسب کند اما همچنان از کاندیداهای سقوط است.
آنها سه هفته پیش در زمین خود بارسا را با تساوی 1-1 متوقف کردند و رئال در صورت دست کم گرفتن لاس پالماس، قطعا با مشکل مواجه خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 369430 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟