نمی توانیم بگوییم این تیم ملی سیرالئون نیست

در حالی که لیگ داخلی سیرالئون در سه سال گذشته فعالیتی نداشته، سفر تیم ملی این کشور به تهران برای دیدار با تیم ملی ایران حاشیه های زیادی را به دنبال داشته است.
این مسئله حتی واکنش کامارا، مهاجم سابق میدلزبورو، که در حال حاضر در تیم وونکوور در MLS فعالیت می کند، را به همراه داشت. او در صفحه اینستاگرامش نوشت:" این لئونه استارز (لقب تیم ملی سیرالئون) نیست. این تیم ‌ملی ما نیست. یک مشت بازیکن خانگی‌ هستن، این جوری تمرین می‌کنند تا فقط خودشان را آماده نگه ‌دارند. چون لیگ داخلی نداریم و همونطور که همه می‌دونن شرم‌آوره و اینکه بگوییم این تیم ملی ما است، دروغه."
اما آلیه بیتار، سردبیر سایت فوتبال سیرالئون، با رد صحبت های کامارا، تایید کرد که این تیم سه بازیکن از لیگ های خارجی هم دارد:" یکی از بازیکنان ما که در لیگ آمریکا شاغل است، خوشحال نیست زیرا در این تیم حضور ندارد. نام او کی کامارا است. این عکس که شما می‌بینید، 3 بازیکن خارجی دارد. دوست من، ما 17 سال سابقه در روزنامه نگاری داریم و من اولین نفری هستم که به این موضوعات توجه می کنم. تیمی که روز گذشته در ایران بود، بازیکنانی بودند که در داخل سیرالئون حضور دارند.
شما خبرنگار هستید، نمی‌توانید بگویید بازیکنان بومی چون خیلی حرفه ای نیستند، نمی‌توانند نماینده کشورشان باشند."
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 366885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟