جونیور: می خواهیم شکست ناپذیر بمانیم

الدحیل یکی از همگروهی های تیم ذوب آهن در گروه B مسابقات، امروز در تاشکند میهمان لوکوموتیو است. لوئیز مارتین جونیور بازیکن برزیلی قطری تیم الدحیل درباره این مسابقه گفت:
« لوکوموتیو حریف سرسختی است. امیدوارم بتوانیم مقابل تیم ازبکی برنده شویم.»
او افزود:« تمرینات را انجام دادیم و تمرکزمان روی ریکاوری بوده است. بعد از بازی خوبی که مقابل السد انجام دادیم و با تمام قدرت بازی کردیم، تمرکز کادرفنی روی این بوده است که بازیکنان به طور کامل ریکاوری شوند و خطر مصدومیتی تیم را تهدید نکند. این بازی این را می طلبد که روی فرم خیلی خوبی باشیم. ما با یک تیم سرسخت بازی داریم که بازیکنان خوبی در دفاع و حمله دارد. بازی مقابل ازبک ها همیشه سخت است اما ما به خودمان اعتماد داریم و دنبال سه امتیاز هستیم. ما به گونه ای بازی می کنیم که بازی برای حریفان سخت شود.»
جونیور همچننین افزود:« بازیکنان تیم ما به آن مرحله از تفاهم رسیده اند که باهم راحت کار کنند. خیلی وقت است که باهم بازی می کنیم. می توانیم بازی خوبی انجام بدهیم. این به ما این قدرت را می دهد که با اعتماد به نفس بالا وارد بازی شویم. روی فرم خوبی هستیم در این فصل شکست نخوردیم و می خواهیم همین روند را ادامه بدهیم.»
مهاجم الدحیل همچنین گفت:« هنوز الدحیل به شکل واقعی اش نرسیده است. این را اول باید به خودمان و بعد به رقیبان ثابت کنیم که می توانیم بهتر از این باشیم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 363622 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟