آلوس: پیروزی رئال در بازی رفت غیرمنصفانه بود

سه هفته پیش در مادرید، دو تیم تا دقیقه 81 با تساوی 1-1 به کار ادامه می دادند اما رونالدو Ronaldo و مارسلو طی چند دقیقه حساب کار را 3-1 به سود رئال کردند و حالا پی اس جی باید دست به کار بزرگی بزند تا بتواند راهی دور بعد شود.
دنی آلوس، ستاره برزیلی باتجربه پی اس جی در نشست خبری بازی برگشت گفت:« این فرصت را داریم تا یک گام بلند در تاریخ باشگاه برداریم. اگر بتوانیم فردا رئال را حذف کنیم، شانس مان برای قهرمانی افزایش خواهد یافت. به اعتقاد من در بازی رفت از رئال برتر بودیم و نتیجه بازی عادلانه نبود. این دشوارترین مسابقه دوران فوتبالم نیست ولی بدون شک یکی از بزرگترین ها محسوب می شود.»
نبود نیمار:« دو راه بیشتر نداریم. یا بنشینیم و غصه بخوریم که نیمار نیست یا اینکه بلند شده و به راه خودمان ادامه دهیم. هیچ شکی در این نیست که پی اس جی با نیمار، تیمی قوی تر است و غیبت او 100 درصد احساس خواهد شد ولی همیشه باید برخاست و مبارزه کرد.»
شانس حذف رئال:« بازی رفت به ما نشان داد که توان حذف رئال را داریم. در مادرید برتر از حریف بودیم ولی برای تیمی مثل رئال، تنها 10 دقیقه کافی است تا همه چیز را به سود خود کند. ما از آن شکست درس گرفتیم و فهمیدیم که برابر رئال باید 95 دقیقه خوب بود و نه 80 دقیقه.
واقعا چه انگیزه ای بالاتر از انگیزه حذف تیم قهرمان و ضرب شست به سایر رقبا؟ باید یک بازی کامل ارائه دهیم و متوجه بود که نمی توان در 15 دقیقه کار تیمی مثل رئال را تمام کرد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 363404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟