المپیاکوس- پاناتینایکوس؛ جنگ گلادیاتورها بدون تماشاچی

همواره رویارویی تیم های المپیاکوس با پاناتینایکوس حساسیت ها در عین حال جذابیت های خاص خود را دارد، جدالی که در انتخاب مهمترین و حساس ترین دربی های مهم جهان جایگاه دوم یا سوم را به خود اختصاص داده تا برتری در آن از اهمیت فوق العاده ای برای طرفداران این دو تیم در پی داشته باشد.
جنگ گلادیاتورهای یونان امروز اما در شرایطی برگزار می شود که تماشاچی حق ورود به ورزشگاه را نخواهد داشت چون کمیته انضباطی فدراسیون یونان باشگاه المپیاکوس را به دلیل رفتار تماشاگرانش در بازی با پانیونیوس یک جلسه از حضور در سکوها محروم کرد تا دربی حساس یونان این بار بدون حضور طرفداران برگزار شود، تصمیمی که به مذاق طرفداران سرخ و سفیدها خوش نیامد و با واکنش آنها روبرو شد.
روزنامه SPORT DAY امروز نوشت:« کانون هواداران المپیاکوس با حمایت سران باشگاه امروز تصمیم دارد به تعداد 20 تا 30 هزار هواداری که اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند بیرون ورزشگاه دور هم جمع کند تا تشویق های آنها از بیرون کارایساکی از المپیاکوس برابر رقیب دیرینه حمایت کند. اقدامی که با تعبیه پرده های نمایش بزرگ در بیرون ورزشگاه این امکان را به طرفداران می دهد که همچون داخل ورزشگاه تیم شان را حمایت کنند».
در این گیرو دار روزنامه GAVROS که روزنامه داخلی باشگاه المپیاکوس نیز محسوب می شود امروز روی جلد خود را اختصاص به تصویر کریم انصاری فرد گلزن اول باشگاه و مدعی اصلی آقای گلی داد و نوشت این بازیکن نقشه های زیادی برای گلزنی در دربی بزرگ یونان دارد به خصوص که سرمربی تیم ملی ایران را به عنوان اندک تماشاگر حاضر در ورزشگاه روی سکوهای ویژه می بیند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟