پروین: هواداران نباید در تمرین معترض می شدند

علی پروین در گفتگویی در مورد شکست پرسپولیس در دربی 86 گفت: مردم چند ماه منتظر این بازی هستند؛ بازی بدی نبود؛ ولی از نظر فوتبالی استقلال Esteghlal بهتر از پرسپولیس بود و روز خوب پرسپولیس نبود و نمی دانم دلیلش چه بوده است. 
وی ادامه داد: ولی نباید ایراد گرفت که چرا فلان بازیکن در ترکیب نیست، این تشخیص مربی است. ما از بیرون نباید مدام ایراد بگیریم. 25 هفته بازی کرده اند، 2 تا باخت آورده اند و این خودش یک رکورد است. کادر فنی آقای برانکو هم عالی کار کردند. اگر هم این بازی را باختند، خب زمان ما هم 5 بازی می بردیم و یک بازی را بد می باختیم. به نظرم پرسپولیس زیاد خوب نبود و برعکس استقلال خوب بود و در نهایت هم امتیاز گرفت.
مربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه هواداران به حضور یا عدم حضور برخی بازیکنان اعتراض دارند، افزود: این تشخیص آقای برانکو است و ما نمی توانیم ایراد بگیریم. ایشان تشخیص دادند که این بازیکنان بهترند، اما مشکل این بود که تیم اصلا خوب بازی نکرد و روز بد تیم بود. از هواداران می خواهم که همیشه یار دوازدهم تیم باشند و در بازی با السد تیم را همراهی کنند تا تیم به مرحله بعد بروند. نگران نباشند چون فوتبال برد و باخت دارد.
پروین در پاسخ به اینکه آیا قهرمانی زودهنگام باعث بی انگیزگی بازیکنان شده بود، اظهار داشت: نه به نظر من هر 5،6 تا بازی خوب یک بازی بد دارد. پرسپولیس مقابل استقلال روز خوبی نداشت. استقلال خوب بود و امیدوارم این روند برای آنها ادامه داشته باشد و امیدوارم پرسپولیس هم به زودی امتیازات لازم را بگیرد و قهرمان شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟