زیدان: متاسفم که نیمار مقابل ما نخواهد بود

بازی با ختافه در حالی برگزار می شود که توجه هواداران رئال بیشتر به بازی برگشت با پی اس جی که سه شنبه برگزار می شود، معطوف شده است.
زیدان در نشست خبری این بازی گفت:« در بازی قبلی شکست خورده ایم و حالا انگیزه بالایی برای جبران داریم. فردا هر کاری برای کسب سه امتیاز خواهیم کرد و مطمئنم که بازیکنان، تمام توان خود را در زمین خواهند گذاشت.
می دانم که ذهن بازیکنان به بازی با پی اس جی معطوف شده ولی مهمتر از هر چیزی، بازی فردا با ختافه است. مقابل اسپانیول نیمه اول خوبی داشتیم ولی نیمه دوم افت کردیم. فردا باید یک 90 دقیقه کامل و بدون نقص را به نمایش بگذاریم. برای اینکه آماده تر و با روحیه تر به بازی با پی اس جی برسیم، ابتدا باید از بازی فردا موفق بیرون بیاییم»
غیبت نیمار در بازی برگشت:« تحت هیچ شرایطی این یک پوئن مثبت برای ما محسوب نمی شود. پی اس جی بدون نیمار نیز حریف راحتی برای ما نخواهد بود. برای نیمار متاسفم ولی پی اس جی تیمی قدرتمند است. هر بازیکنی جانشین نیمار شود، بازیکن خوب و باکیفیتی خواهد بود و کار را برای ما دشوار خواهد کرد.»
رونالدو:« او فردا با ما خواهد بود.»
وضعیت مصدومان:« خوشبختانه مارسلو به تمرینات بازگشته ولی وضعیت مودریچ و کروس را باید طی روزهای آینده بررسی کنیم. برای من مهم این است که بازیکن در 100 درصد آمادگی باشد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 362219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟