عذرخواهی هافبک پرسپولیس از هواداران/ امیدوارم این شکست را جبران کنیم

کمال کامیابی‌نیا پس از شکست مقابل استقلال Esteghlal در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و استقلال توانست به پیروزی دست یابد که باید بابت این موضوع به آنها تبریک بگوییم، شرایط در این بازی به گونه‌ای رقم خورد که ما شرمنده هواداران پرسپولیس باشیم. به شخصه از هواداران پرسپولیس معذرت‌خواهی می‌کنم و امیدوارم در طول 12- 13 بازی که تا پایان فصل در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا در پیش داریم هواداران را خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسید بازیکنان پرسپولیس در باد قهرمانی بودند و این موضوع بر عملکرد آنها در دربی تاثیرگذاشته بود، گفت: به هر حال ما در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا مسابقات فشرده‌ای را انجام دادیم و در هر 4-5 روز به میدان رفتیم، این شرایط باعث شده بود تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان شرایط ریکاوری مناسبی نداشته باشند. طبیعی است که در این شرایط دربی فیزیکی باشد و متاسفانه ما نیز بازنده شدیم.

کامیابی‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: 5 بازی دیگر تا پایان لیگ برتر باقی مانده است، دیدار با استقلال شرایط خاص خودش را داشت و آنها از موقعیت خود بهتر استفاده کردند و به پیروزی رسیدند، امیدوارم در دیدارهای باقی‌مانده عملکرد بهتری داشته باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 362062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟