حواشی دربی 86 / درگیری خونین هواداران تا زنانی که داخل استادیوم دستگیر شدند! +تصاویر دیدنی

استقلال با تک گل وریا غفوری در اواسط نیمه اول توانست پرسپولیس را شکست دهد.

وریا غفوری

پرتاب اشیا به سمت رسن و توقف در بازی جلوی چشمان اینفانتینو، رییس فیفا

2021

تعداد زیادی از طرفداران استقلال و پرسپولیس برای تماشای دربی 86 بیرون از ورزشگاه مانده اند و هزاران نفر با در دست داشتن بلیت نمی توانند وارد استادیوم شوند.

دوربین مخفی بازار سیاه برای فروش بلیت دربی 86

هرساله بلیت تماشای رقابت دو تیم پرسپولیس و استقلال، در بازار Store سیاه با قیمت‌های نجومی به فروش می‌رسد. امسال نیز بلیت دربی 86، با قیمت‌های غیرمنطقی در بازار سیاه به فروش رسید.

با وجود 4 ساعت مانده به شروع دربی 86 ظرفیت استادیوم آزادی تکمیل شد.

استادیوم

عکس یادگاری پسر بچه پرسپولیسی با پلیس اسب سوار در استادیوم آزادی

2001

برخی اتومبیل‌ها روبروی ورودی غربی استادیوم پارک شده، اما ماموران راهنمایی و رانندگی این کار را غیر قانونی دانسته و بدون اینکه رانندگان این ماشین‌ها در جریان باشند با جرثقیل ماشین‌ها را می‌برند.

66

به گزارش رکنا،پیش از این بازی چند هوادار خانم که قصد ورود به ورزشگاه را داشتند، دستگیر شدند.علاوه بر دو خانمی که با پرچم پرسپولیس می‌خواستند وارد ورزشگاه شوند، یک هوادار خانم هم با پرچم استقلال قصد ورود به ورزشگاه را داشت که توسط مأموران نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، با وجود اینکه نیروی انتظامی در قسمت روبه‌روی جایگاه ویژه، هواداران دو تیم را از یکدیگر جدا کرده اما میان آنها یک درگیری شکل گرفت.

3030

هواداران از دور اشیائی را به سمت یکدیگر پرتاب می‌کردند که در جریان این اتفاق سر یکی از تماشاگران استقلال Esteghlal شکست. او پس از این اتفاق به کمک نیروهای انتظامی به سمت آمبولانس کنار زمین هدایت شد تا مورد درمان قرار گیرد.

بلیت فروشی دربی ۸۶ در ورزشگاه آزادی از حدود ساعت ۷ صبح در ورزشگاه آزادی آغاز شده است.

بازی پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار می‌شود که امروز تهران شاهد وزش باد خواهد بود. همچنین شاخص هوای تهران امروز در شرایط سالم قرار دارد.واداران هر 2 تیم استقلال و پرسپولیس از شب گذشته مقابل درب‌های ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند و اکنون با باز شدن درب‌ها آن‌ها در جایگاه‌های خود مستقر می‌شوند و رفته رفته به تعداد تماشاگران اضافه می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 361983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟