تقابل حساس رقبای تراکتور و استقلال در لیگ قطر

دیدار حساس این هفته لیگ ستارگان قطر میان الغرافه و الریان دو تیم قدرتمند این کشور برگزار می شود. در حالی که الریانی ها به دلیل شرایط مالی اوضاع چندان مناسبی ندارند و تمرین روز گذشته این تیم هم برگزار نشد، اما در الغرافه شرایط تقریبا ایده آل است.
یاران مهدی طارمی و وسلی اسنایدر تمرینات خود را زیر نظر بولنت اویگان سرمربی ترکیه ای انجام می دهند و به دنبال این هستند تا در بازی فردا شکست هفته گذشته را جبران کنند.
در تمرین دیروز الغرافه ای ها سانتر از جناحین و شوت از پشت محوطه جریمه را تمرین کردند و برایشان اهمیت دارد که در بازی مهم هفته به برد برسند و در کورس رقابت بالای جدول بمانند. 
این مسابقه برای مهدی طارمی نیز اهمیت دارد؛ مهاجم ایرانی در بازی های گذشته ستاره تیم الغرافه بوده و حالا امیدوار است در مسابقه آینده هم برای تیمش مفید باشد و مثمرثمر واقع شود.
بازی گذشته تیم الغرافه و الریان با شکست 3 بر 2 تیم الغرافه به پایان رسید. در این مسابقه که در ورزشگاه خلیفه برگزار شد، مهدی علی و وایس گلزنان الغرافه بودند و جالب اینکه دو بازیکن مذکور در بازی آینده دو تیم به دلیل آسیب دیدگی حضور نخواهند داشت.
الغرافه قطر به دنبال آن است تا پنجمین برد خود در لیگ ستارگان قطر را به دست آورد و شاگردان اویگان برای این منظور دست از تلاش بر نمی دارند.
گفتنی است، الغرافه در لیگ قهرمانان حریف تراکتورسازی است و الریان در این مسابقات همگروه استقلال Esteghlal است.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟