بحران مالی در اردوی حریف قطری استقلال

تیم الریان که در لیگ قهرمانان آسیا با استقلال Esteghlal همگروه است و بازی رفت دو تیم نیز با تساوی دو بر دو به پایان رسید، از نظر مالی به مشکل خورده و بازیکنان این تیم دیروز تمرین نکردند.
بنا بر گزارش روزنامه الرایه قطر اعضای تیم الریان روز گذشته به دلیل اینکه پرداختی هایشان انجام نشده، روز گذشته به محل تمرین رفتند؛ اما حاضر نشدند آیتم های تمرینی خود را انجام دهند. این در حالی است که روز گذشته کادر مدیریتی و اداری باشگاه تلاش کردند تا بازیکنان را قانع کرده و برای انجام تمرین به زمین بفرستند؛ اما موفق نشدند.
این برای اولین بار از زمان سرمربیگری میشل لادروپ است که بازیکنان الریان حاضر به انجام تمرینات نمی شوند. در گذشته 3 فصل پیش بازیکنان الریان در زمان مربیگری فوساتی به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود تمرین را تحریم کردند و از آن زمان به بعد دیگر چنین اتفاقی نیفتاده بود.
الریان این هفته بازی مهمی با تیم الغرافه دارد و مشخص نیست تا روز بازی چه اتفاقی رخ خواهد داد. اینکه آیا بازیکنان حریف قطری استقلال راضی به تمرین کردن می شود یا خیر مساله ای است که طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟