نیمار به بازی با رئال مادرید نمی رسد

گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال در جریان پیروزی 3-0 تیمش مقابل مارسی دچار مصدومیت شد و مجبور به ترک زمین شد. اونای امری پس از بازی تاکید کرده بود که او برای حضور در دیدار برگشت مقابل رئال شانس دارد و احتمالا می‌تواند بازی کند. امری مدعی شده بود که این تصمیم به این بستی دارد که آیا نیمار تحت عمل جراحی قرار بگیرد یا نه و حالا پدر نیمار مدعی شد که پسرش حتما باید جراحی شود.
او گفت:" باید منتظر تصمیم باشگاه باشیم. پاری سن ژرمن در حال حاضر منتظر است. پزشک Doctor تیم به زودی به تیم اضافه خواهد شد و تصمیم گیری می‌کند. فردا ملاقاتی خواهد بود و تصمیم گیری خواهد شد. نمی‌خواستیم در این شرایط باشیم ولی باید سعی کنیم هر چه سریعتر نیمار را به بهترین روزهایش برگردانیم. پاری سن ژرمن می‌داند که نیمار را 6 تا 8 هفته در اختیار نخواهد داشت، چه جراحی انجام شود و چه نشود. خیلی مهم است که این تصمیم زودتر اخذ شود و نمی‌توان منتظرش بود."
تیم ملی برزیل نیز اعلام کرده که تیته فعلا از اعلام نام بازیکنان منتخبش برای جام جهانی صرف نظر کرده و تا 12 مارچ صبر خواهد کرد. در کنار نیمار، مارکینیوش نیز در بین مصدومین پاری سن ژرمن قرار دارد و باید دید که در نهایت سرنوشت این دو بازیکن به کجا خواهد رسید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361632 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟