کمال و احمد؛ هردو یا فقط یکی؟ + عکس

این دو در لیگ پانزدهم مهره اغلب ثابت تیم برانکو بودند و فقدان هریک، برای پرسپولیسی ها عجیب و بعید بود اما در لیگ شانزدهم احمد ابتدا از ترکیب دور شد و سپس از تیم رفت و این فصل هم کمال، همچون گذشته فیکس نبوده و محسن ربیع خواه، هافبک دفاعی فیکس سرخ ها بوده است.
حال پس از دربی رفت لیگ پانزدهم، ممکن است احمد و کمال در کنار یکدیگر و به عنوان بازیکن فیکس به میدان بروند؛ اتفاقی که در بازی با استقلال Esteghlalخوزستان پس از مدت ها رخ داد و نتیجه اش نیز دلپذیر بود. البته آبی های اهواز آنچنان توان بالایی در حملات نداشتند اما به هر حال، نوراللهی و کامیابی نیا نیز ثابت کردند همچنان جزو بهترین هافبک دفاعی های ایران هستند، البته با ویژگی های متفاوت.
یکی جنگندگی بیشتری دارد و دیگری از ظرافت بالایی بهره می برد اما می توان آن ها را مکمل یکدیگر دانست؛ چه در سیستم 442 خطی و چه 4231.
حال برانکو باید تصمیم بگیرد در بزرگترین بازی فصل، از کدام هافبک های دفاعی استفاده کند. اگر قرار به بکارگیری 2 هافبک دفاعی باشد، احمد و کمال می توانند گزینه های مناسب و استانداردی باشند، البته کسی نمی داند در تمرین پشت درهای بسته پرسپولیس چه اتفاقی رخ می دهد و کدام بازیکن از آمادگی بیشتری برخوردار است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 361346 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟