ساغلام: پارسال سرمربی الغزافه را شکست دادم

ارتغرول ساغلام قبل در نشست خبری قبل از دیدار با الغرافه حادثه Incident امروز هواپیمایی آسمان را تسلیت گفت و با بازماندگان حادثه ابراز همدردی کرد .
وی در ادامه در خصوص بازی با الغرافه افزود: فردا بازی دوم‌مان را انجام خواهیم داد. دوباره سعی خواهیم کرد بازی خوبی ارائه دهیم و با به دست آوردن امتیاز مناسب، اولین امتیازات خود را در جدول بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ثبت کنیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به شناختش از مربی تیم حریف اشاره کرد و گفت: می‌دانیم که تیم رقیب از مربی بسیار خوب و فنی بهره می‌برد که دوست صمیمی بنده است. فردا بالطبع با یک سورپرایز روبرو خواهیم شد. وی در سال گذشته مربی عثمانلی اسپور بود و من نیز در تیم مالاتیا اسپور فعالیت می‌کردم و ما اولین بازی لیگ ترکیه را با هم برگزار کردیم، بازی که 3-1 به نفع ما تمام شد.
وی ادامه داد: امیدوارم فردا بازی مشابهی ارئه دهیم و به نظرم الغرافه در کنار مربی خوب تیم رقیب از بازیکنان خوبی هم برخوردار است و بازی فردا برای ما بازی سختی خواهد بود.
ساغلام در مورد غائبان تیمش برای بازی فردا عنوان کرد: ما چند بازیکن مصدوم داریم. فرزاد حاتمی و امید عالیشاه بازیکنان آسیب دیده ما هستند که همراه تیم حضور ندارند و در بازی فردا غائب خواهند بود.
سرمربی تراکتورسازی درباره شرایط تیمش تأکید کرد: ما در سه بازی آخر خود در لیگ برتر ایران نتایج خوبی گرفتیم و در دیدار مقابل الاهلی هم خوب بازی کردیم و به نظرم تیم ما بر روی ریل مناسب قرار گرفته است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش به دنبال تساوی خواهد بود یا پیروزی، گفت: ما برای برد به میدان خواهیم رفت و البته باید دقت لازم را داشته باشیم که همزمان با گلزنی گلی هم از سوی طارمی و اشنایدر دریافت نکنیم. در مجموع فردا به دنبال اجرای یک بازی خوب خواهیم بود و قصد داریم با نتیجه مناسب به ایران بازگردیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 358813 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟