تب PSG-رئال در پاریس بالا گرفت

تنها 5 روز تا شروع بازی رئال و پی اس جی در سانتیاگوبرنابئو باقی مانده است و سه هفته بعد در پاریس، دیدار برگشت برگزار خواهد شد. فینالی زودرس که در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برگزار خواهد شد.
خبرنگار مارکا در سفری به پاریس گزارش داده است که این روزها تب بازی با رئال در پاریس بالا گرفته و حتی سرمای شدید هوا نیز باعث نشده تا فروشگاه های باشگاه پی اس جی در شهر پاریس خلوت و خالی از هوادار باشند.سلفی با بنرهای بازی پی اس جی-رئال در این فروشگاه ها بسیار پرطرفدار است و پیراهن های نیمار بیشتر از همیشه به فروش می روند.
با آمدن نیمار، فروش پیراهن های پی اس جی نسبت به فصل گذشته 120 درصد رشد داشته و حتی پیراهن های زرد دوم این باشگاه نیز 4 برابر سال گذشته به فروش رفته اند.
طبق همین گزارش، قرار است به زودی فروشگاه های اختصاصی پی اس پی در پاریس دو برابر شوند چرا که فروشگاه های فعلی دیگر جوابگوی خیل عظیم هواداران نیستند. بسیاری از هواداران به پیروزی برابر رئال اطمینان دارند و روی درخشش نیمار حساب ویژه ای باز کرده اند. آنها امیدوارند تیم محبوب شان برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان صعود کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 356043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟