تعویض رونالدو دردسر ساز خواهد شد؟

مدت ها بود که از تعویض شدن رونالدو Ronaldo در جریان بازی می گذشت. اگر فصل گذشته زیدان در صحبت با رونالدو او را متقاعد کرده بود که بهتر است در بازی های کم اهمیت تر فصل استراحت کند، به این دلیل بود که امید زیادی به تیم دوم خود داشت اما فصل جاری که تیم دوم رئال جواب نداده، به ندرت شاهد استراحت کردن رونالدو بوده ایم و او تقریبا در اکثر بازی های حضور داشته است.
فصل قبل رونالدو با همان برنامه ای که زیدان برای او ترتیب داده بود، در مقطع پایانی فصل درخشید و نقش بسیار پررنگی در قهرمانی رئال در اروپا و اسپانیا داشت.
شب گذشته رونالدو در شرایطی تعویض شد که رئال 1-2 از لوانته پیش بود و لوکاس جای فوق ستاره پرتغالی را گرفت. رونالدو با لبخندی معنادار به سمت نیمکت رفت و البته سعی کرد تا سوژه ای هم به عکاسان ندهد.
زیدان در نشست خبری پس از بازی ادعا کرد که تعویض رونالدو از قبل با او هماهنگ شده بود ولی با توجه به نحوه خروج رونالدو از زمین به نظر می رسید که این ادعای زیدان نادرست باشد و فوق ستاره پرتغالی از تعویض شدن راضی نبود. زیدان سپس هدف از تعویض رونالدو را استحکام بیشتر خط میانی خود عنوان کرد که البته این حربه موثر واقع نشد و رئال گل تساوی را دریافت کرد.
به فاصله ده روز تا بازی با پی اس جی، رئال از لحاظ روحی بار دیگر در شرایط نامطلوبی گرفتار شده و بدتر اینکه رونالدو هم حالا شرایط مطلوبی ندارد. بازیکنی که پس از حذف رئال در جام حذفی سعی کرده بود در اینستاگرام Instagram خود به هم تیمی هایش روحیه بدهد، حالا با تصمیم شب گذشته زیدان خود نیز شرایط روحی نامساعدی دارد که این نمی تواند خبر خوبی برای هواداران رئال در آستانه بازی مرگ و زندگی برابر پی اس جی باشد.
رئال برای گذر از سد پی اس جی بیش از همیشه نیاز به رونالدو دارد و زیدان 10 روز زمان دارد تا بهترین بازیکن تیمش را از لحاظ روحی به شرایط مطلوبی برساند مگر اینکه....برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 354207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟