موافقت عربستان و امارات با بازی در قطر

روز گذشته کمیته اجرایی تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال که وظیفه داشت موضوع میزبانی بین کشورهای امارات و عربستان با کشور قطر را بررسی کند، رای نهایی خود را در این خصوص اعلام کرد و ضمن اعطای حق به کشور قطر، مشخص کرد که تیم های عربستانی و اماراتی باید در این کشور به میدان بروند و همچنین در کشور خود از تیم های قطری پذیرایی کنند.
پس از صدور این رای همه نگاه ها به سمت فدراسیون های عربستان و امارات برگشت تا مشخص شود آنها چه پاسخی به رای AFC می دهند. عربستانی ها که چند روز قبل گفته بودند حاضر هستند در کشور قطر بازی کنند، دقایقی پیش هم ضمن صدور یک بیانیه موافقت خود را با حکم صادر شده اظهار داشتند. آنها معتقدند با وجود تمام نگرانی هایی که برای حفظ سلامت بازیکنانشان دارند، اما برای نشان دادن حسن نیت به کنفدراسیون فوتبال آسیا، این رای را می پذیرند و به آن تمکین می کنند.
اما فدراسیونی که احتمال می رفت نسبت به حکم دیروز مقاومت کند، امارات متحده بود چراکه روز گذشته یک جلسه فوق العاده در این کشور تشکیل شده بود تا موضوع شکایت احتمالی به دادگاه CAS را بررسی کنند. اما بیانیه اماراتی ها هم که امروز صادر شد، مشابه فدراسیون عربستان سعودی بود و آنها نیز اعلام کردند حاضر به بازی در کشور قطر هستند.
بدین ترتیب تنها دیدارهای آسیایی که در سال جاری میلادی در کشور ثالث برگزار می شود، تقابل نمایندگان ایران و عربستان خواهد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 351810 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟