پرسپولیس از بن بست به نتیجه رسید

این تیم در بازی با گسترش دو هافبک میانی ثابت خود یعنی کمال کامیابی‌نیا و محسن ربیع‌خواه را در اختیار نداشت و در بازی با پیکان هم دو بال ثابت چپ و راستش (وحید امیری و فرشاد احمدزاده) و همچنین یکی از هافبک‌های تدافعی این تیم یعنی کامیابی‌نیا نتوانستند به میدان بروند.
برانکو در نیمه اول بازی با پیکان دو هافبک میانی بدون قابلیت بازیسازی داشت و زمانی تیمش در حملات موفق نشان می‌داد که محسن مسلمان و سیامک نعمتی از کناره‌ها به ویژه از سمت راست نفوذ می‌کردند. همچنین مدافعان کناری تیم در حرکات تهاجمی نسبت به بازی‌های گذشته بسیار بهتر عمل کردند و مسلمان و نعمتی هم تمایل به میانه میدان به جای ماهینی داشتند. البته که مهاجمان هم در نیمه اول این بازی عالی بودند و نتیجه‌، این ادعا را تایید می‌کند. در نیمه دوم اما با مصدومیت نعمتی و خستگی مسلمان، پرسپولیس میانه زمین را از دست داد. لحظه‌ای که پیکان گل خود را زد، پرسپولیس فقط خط دفاع داشت و خط حمله. در همین لحظه برانکو بهترین تصمیم را گرفت. نوراللهی تکنیکی و بشار رسن خلاق با حضورشان در زمین جان تازه‌‌ای به پرسپولیس دادند و می‌توان گفت هوشیاری برانکو و تاثیر عملکرد آنها بود که باعث شد گل سوم پرسپولیس به ثمر برسد و قرمزها از یک هفته جنجالی، سربلند بیرون بیایند.
پرسپولیس اما در بازی پیش‌رو برابر سپاهان قلب تپنده‌اش رگ‌های حیاتی بیشتری دارد و با پیروزی در آن بازی می‌تواند ۷۵ درصد لیگ را با معدل امتیاز عالی بگذراند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 351654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟