تهران – اصفهان؛ این جدال را کدام شهر می‌برد؟

جدال پرسپولیس و سپاهان این بار دیگر دوئل کروات ها نیست؛ اما در آن طرف، رویارویی امیر قلعه نویی و استقلال Esteghlal مثل نیم فصل اول جذاب است. دیدار سرخپوشان و طلایی جامگان روز جمعه، در ورزشگاه آزادی Freedom و احتمالا در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی برگزار خواهد شد و هر دو تیم برای پیروزی کار سختی دارند.
سپاهان با ابراهیم زاده هنوز خودش را پیدا نکرده و برانکو هم هنوز چیزی از سپاهانِ جدید ندیده که بخواهد آنالیز کند. شاید این موضوع از کیفیت بازی کم کند؛ اما بدون شک جذابیت این دیدار در هر حالتی بسیار بالاست. پرسپولیس در صورت پیروزی یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک می شود و سپاهان را به منطقه سقوط Fall می فرستد و زردها نیز در صورت کسب 3 امتیاز، خود را از بحران خارج و رقابت برای قهرمانی را همچنان پایدار می کنند.
حساسیت دیدار استقلال و ذوب آهن برای کورس نایب قهرمانی است. آبی ها 3 امتیاز کمتر از ذوب آهن دارند و برای جبران، هیچ فرصتی بهتر از بازی رودررو نیست؛ اما بدون شک قلعه نویی و شاگردانش نیز به این سادگی ها کوتاه نخواهند آمد.
نکته جالب این دو دیدار، تساوی در بازی رفت است. پرسپولیس و سپاهان در نقش جهان به نتیجه 2-2 رسیدند و استقلال و ذوب آهن نیز در تهران به تساوی 1-1 بسنده کردند تا پیروز دوئل تهران و اصفهان در این دیدار مشخص شود. در لیگ شانزدهم، سرخابی ها در هر دو دیدار رفت و برگشت اصفهانی ها را شکست دادند و پیروز این رقابت شدند و حال بار دیگر به دنبال تکرار برد مقابل سپاهان و ذوب آهن هستند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 351642 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟