هت‌تریک موفق ماهینی در پست شماره شش

حسین ماهینی که در دو فصل اخیر به عنوان آچار فرانسه سرخپوشان در تمامی خطوطی که این تیم با بحران و خلا مواجه شده به میدان رفته، در پست هافبک دفاعی نتوانسته بود عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد. شکست در دربی 3 بر 2 مقابل استقلال Esteghlal و در نهایت هفته گذشته و تساوی برابر گسترش فولاد علیرغم دوندگی بالایی که گروه آنالیز باشگاه برای او ثبت کرده بود، از حیث نتیجه برای این تیم ثمربخش نبود.
ماهینی که در فصل گذشته و با عملکرد موفق در سمت راست دفاعی به عنوان پست تخصصی‌اش توانسته بود بار دیگر در لیست کارلوس کی‌روش قرار گیرد، با توجه به نیاز سرخپوشان و خلاهایی که با محرومیت و مصدومیت دیگر بازیکنان شکل می‌گرفت در پست‌های مدافع چپ و میانی نیز به کار گرفته شد که این تغییرات مداوم حتی به دوری او از لیست تیم ملی در سال منتهی به جام جهانی نیز رسیده است.
اتفاقی که او به عنوان کاپیتان دوم تیم از آن به خوشی یاد می‌کند و در این برهه موفقیت تیم و خوشحالی هواداران را بزرگترین سرمایه برای خود عنوان می‌کند. در دیدار برابر پیکان اما ماهینی توانست در سومین حضورش در پست هافبک دفاعی به یک پیروزی شیرین در کنار عملکرد موفق دست یابد. شاگردان مجید جلالی که از نیروهای جوان و تکنیکی در میانه زمین بهره می‌بردند نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه پرسپولیس شکل دهند و ماهینی به خوبی توانست با دوندگی و پاسوری در میانه زمین از پس از این وظیفه جدید بربیاید و در نهایت پیروزی تیمش را جشن بگیرد.
ماهینی اما امیدوار است در رقابت با مدعیان حضور در تیم ملی و در مسیر جام جهانی روسیه طی دیدارهای باقیمانده در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بتواند نظر کارلوس کی‌روش را برای حضور در لیست جلب کند و باید دید موفق به این خواسته خواهد شد یا خیر.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 351513 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟